Gå til innhold

Klage fra meg :-(

Annkimor

Anbefalte innlegg

Skrevet

På lørdag skulle vi ta en snar tur til sverige (ca 25 min å kjøre). I bilen følte jeg meg litt rar, ukonsentrert og varm. Når vi kom frem og gikk ut av bilen, kom vi inn på senteret og til 1. krakk før jeg måtte sette meg ned. Føltes som jeg skulle besvime og samtidig var småfull... Tenkte lavt blodsukker eller bt. Og gubben fiksa 1/2 cola. Ble liksom ikke særlig bedre. (men fikk med litt hjelp kjøpt meg tre par sko, her er det snakk om prioritering ;-) )

Ble liksom ikke bedre utover kvelden. Droppet blodsukker og bt teori og satset på jernmangel.

Litt bedre imorges, men etter dusj av meg selv og aron var formen like ille. I tillegg var jeg tungpustet, usj... Tok en tur på legevakta, ventet 2,5 timer for å komme inn (!!!) og fant bare ut at alt er iorden. Hb 10,1 bt 120/80 p 80. Har vært bedre form etter det da... mystiskt...

Skal ta utvidede blodprøver jernlager og b12 på tirsdag.

Er det noen som har noen teorier? opplevd noe lignende? Skikkelig ekkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faktisk ganske likt slik jeg føler meg når jeg ikke er flink nok å spise.. greier du å få i deg mat ca hver 3 time? Veldig lett å glemme om du, som jeg, kanskje ikke har noe særlig "sulten"-følelse?

Håper du finner svar på hvorfor du er uvel.

Skrevet

Spiser definitivt ikke så ofte, men ble ikke bedre av å spise i går.... Men tar kanskje litt tid før kroppen henter seg inn??

Skrevet

Jeg synes det tar litt tid. Jeg føler nesten som jeg får blodtrykksfall, kvalme, kaldsvette, svimmel, slapp++

Om jeg har vært dårlig spise over flere dager tar det lengre tid. Av og til tåler jeg lite mat dårligere enn andre ganger.

Har fått noen alvorsord fra ett par leger vedr viktighet av å spise jevnlig nå - er visst typisk problem, spes for oss flerbarnsgravide. Ha det hvertfall i bakhodet - ikke dumt å få gode rutiner på spisinga.

Skrevet

Tusen takk! Skal prøve å være flinkere! håper det har en så enkel løsning. Tenker på den nordnorge turen min til onsdag. Spøker vel for legeerklæring om "flybarhet" nå.

Skrevet

Tror nok det er blodsukkeret allikevel da alt annet så ut til å være i orden, men veldig bra at du skal få en ekstra sjekk.

Har hatt det som du noen ganger når jeg slurvet og ikke spist hver 3. time. Da blir beina som spaghetti, kald svetter, kvalm, svimmel, klarer ikke å stå på beina - ja alt det der...

Det er kjempevanskelig å spise hver 3 time, men jeg forsøker altid å tenke litt i forkant slik at jeg altid har med meg frukt eller brødskive og vann når jeg går ut. Da kan man enkelt spise på bussen, når man venter hos legen, går mellom butikker, eller hva det måtte være.

Håper det går bedre med deg nå, så skal du se at det går fint med flyturen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...