Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er veldig glad i navn som (til gutt!) August Edvard Magnus Jacob Oscar Henrik Alexander Gustav Noen som har navn i "samme gate?" Eventuelt noen som vil rangere? Jente blir Johanna Marie.. :-)
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Liker disse veldig godt: Jacob Oscar Disse er også fine: August Magnus Alexander Dette er ok: Edvard Liker ikke: Gustav Henrik Andre forslag som er litt i samme gate: Johannes Erik Joakim Anders Johan Jørgen Markus Håvard Harald Isak Iver Viktor Andreas Martin
prebs Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Oi, du har god smak! Mange flotte navn, prøver å rangere: 1.Jacob 2.August 3.Magnus 4.Edvard 5.Henrik 6.Oscar Alle disse liker jeg veldig godt, nesten litt hipp-som-happ-rangert 7.Gustav - ok 8.Alexander - ok
Vannmann35 Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Så god smak du har! Mine favoritter er Gustav, August og Edvard. Det er navn som er lite brukt nå, men samtidig navn som alle har hørt før og kjenner til - gode, gamle klassikere! Andre fine navn er: Anton Albert Alfred Martinius Johan Håkon
mamma til Isak Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Fine navn. De jeg liker er: August Edvard Oscar Gustav Alexander
HH72 Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 For en god smak du har-nesten identisk liste med min. Bortsett fra Gustav har jeg alle navnene på lista, men har ikke klart å rangere dem ennå. Men faktisk passer jo Gustav VELDIG godt sammen med Isak, da. Lykke til!
HH72 Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Beklager-nå leste jeg feil. Ikke HI som hadde gutt som het Isak fra før. Skylder på hormonene....
Mamma med to søte små Skrevet 26. mai 2008 #8 Skrevet 26. mai 2008 Her var det mange flotte navn! Klarer ikke å rangere de, da det er så mange jeg liker. Men jeg hadde stått mellom disse: -August -Magnus -Jacob (berre jeg hadde skrevet Jakob) -Oscar (berre med K) -Henrik
Gjest Skrevet 26. mai 2008 #9 Skrevet 26. mai 2008 Likte godt alle navna, unntatt Alexander (litt for pompøst). Favorittane er Magnus og August. Andre forslag: Sverre Kristian Hans
Molla-67 Skrevet 28. mai 2008 #10 Skrevet 28. mai 2008 August... fint Edvard.... fint Magnus... kjempefint Jacob..... kjepefint Oscar..... liker ikke !!!! Henrik..... fint Alexander... fint Gustav.....fint Favoritten er Magnus !!!! Liker også Håkon.
huldra87 Skrevet 29. mai 2008 #11 Skrevet 29. mai 2008 Jeg må si meg enig med flere her, du har vanvittig god smak! Alle navnene på lista bortsett fra August og Jakob, er også på min liste :-) Og Johanna Marie var også veldig fint. August - liker ikke August, synes det er noe veldig snobbete og pompøst over navnet, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor. Kansje kan det ha noe med Jens August i Hotell Cæsar og gjøre. Edvard - skikkelig flott og sterkt navn! Ser for meg at de som får dette navnet blir skikkelige mannfolk med stor M ;-) En Edvard er også snill og rettferdig. Magnus - pent og stødig. Jacob - helt ok egentlig, men det er noe med klangen i navnet jeg ikke helt får til og like... Oskar - fint og stilig! Ser for meg at Oskar er en ordentlig tøffing med masse sjarm og humor. Henrik - veldig fint. Henrik er en stilig kar! Alexander - en av mine brødre heter Aleksander, og det er et kjempefint og stødig navn. Han er en snill og grei gutt, veldig livlig og sjarmerende, og jentene henger etter han til en hver tid, he he. ;-) Gustav - får mer og mer sansen for det navnet. Gustav tror jeg er en jordnær kar, rolig, men med masse humor og er godt likt. De jeg liker best av navnene er 1. Oskar 2. Edvard 3. Henrik 4. Alexander Noen fine i samme "gate": Jørgen Johannes Isak Ivar Anders Samuel Laurits Bjørn Bjørnar Magnar Mikkel Aksel Peder Kristian Heljar Levi Ole Olav Simen Hans Aslak Sigurd Einar Eilif Det ble mer enn bare noen.. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå