To gutter + spire Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Lurer på om det er nødvendig .skal være vekke i 2 uker . Noen med erfaring?
NormaJean Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Er nå i uke 27 og jeg bruker støttestrømper hver gang jeg flyr, selv når det kun er Oslo-Bergen. Fløy til Spania forrige uke og hadde strømpene på turen ned, men ikke tilbake da jeg ikke fant de. Kjempe forskjell for min del. mye mer hoven i beina på hjemreisen. det koster ikke akkurat kjempe mye(180kr på apoteket) det er veldig gunstig for deg og blodsirkulasjonen å bruke støtte strømper, anbefaler det veldig.
lille spira Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Må og må.. Men jeg anbefaler det veldig!! Det er et annet trykk i lufta, og du er mer utsatt for blodpropp når du er gravid. Så hvorfor ikke? Dessuten er det lurt og bevege litt på seg i løpet av turen Selv bruker jeg støttestrømper hver dag for og slippe og få sprekte blodksar og utposninger på beina. Det er lite pent syns jeg, så alt som kan forhindre det er bra
To gutter + spire Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 takk for svar ! Tror jeg drar å kjøper det da !
AO3 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Kjøper dere støttestrømper på apoteket? Støttestrømper som går opp til knærne, eller strømper som går langt opp på lårene?
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Jeg skal ut å fly nå på fredag (er i min uke 24), og skal ikke investere i støttestrømper. Flyr til Hellas (ca. 5 t).
lille spira Skrevet 26. mai 2008 #7 Skrevet 26. mai 2008 Kjøper på apoteket ja, jeg hadde slike som gikk til knærne, men syns ikke de holdt seg særlig godt oppe. Så skal kjøpe noen som går til lårene nå hadde jeg tenkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå