Gå til innhold

brettebleier, flanell eller Gaz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med brettebleier som har erfaringer om hva som er best.. har funnet flanell 70 x 70 til 59,- for 6 stk og Gaz 45 x 70 til 30,- for 6 stk, dette er jo kjempebillig jo :-)

men hva er best

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gas er lettest og mykest i alle fall. Jeg liker ikke flanell - ekkelt og ta i, men det er jo kanskje en smakssak.

Skrevet

Jysk har gaz-bleier 70x70; 12 bleier til 99,-. De er fin størrelse og veldig greie.

De som er 45x70 er vanskelig å få til å sitte skikkelig, for de blir for små. Men de er fine til ekstra innlegg :)

Flanell synes jeg blir litt stivt og tykt, men det går i en nødsituasjon :)

Skrevet

hmm.. jeg blir nokk og kjøpe et parr paker av hver jeg.. så får jeg se hva vi liker best.. er jo uansett ikke store prisen ;-) syns også størrelsen på de Gaz bleiene 45x70 var teit... men, holder gaz like tett som flanell, jeg ser av en eller annen grunn for meg at flanell greier og holde mer på tiss??

Skrevet

Jeg har ikke testet hvilken type som har best oppsugningsevne (hmm, kanskje det var noe å gjøre...), men jeg bruker gjerne et innlegg i bleiene, uavhengig av om det er gas eller flanell.

vil tro sånn umiddelbart at flanell har litt høyere oppsugningsevne :)

Uansett er flanellsbleiene helt geniale som gulpekluter, så anbefaler deg å kjøpe slike uansett!

Skrevet

ja de er nokk det :-) blir nokk og kjøpe et parr pakker, kan bruke de som inlegg i lommebleier senere uansett ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...