-galadriel- Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Det skal være teambuilding med overnatting mest sannsynlig akkurat når jeg har EL så jeg vil helst ikke reise. Men hva bruker jeg som unnskyldning? Er det noen som har gode forslag? Må gi beskjed i morgen og regner med det blir endel spørsmål når jeg sier jeg ikke kan være med..
Guttemamman:-) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Du får besøk av ei venninne som sjelden er i byen...
Giinaღ Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Hm... skjønner at du ikke vil dra bort på overnatting akkurat rundt eggløsning. Kjedelig å "kaste" bort en pp pga. noe sånt i prøvetiden. Er det midt i uka eller helg? Er litt enklere å finne på unnskyldninger over helgen kanskje enn midt i uka. Kan du ikke si du skal i bursdag akkurat denne kvelden? F.eks.besteforeldre med rundt tall kan man ikke si nei til
-galadriel- Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Det er midt i uken, så det er litt vanskeligere å si nei da ja. Problemet er at jeg jobber med mannen til en venninne av mamma, og hvis jeg sier noe som er helt løgn så vil mest sannsynlig mamma få vite det, og lure på hvorfor jeg lyger. Det klassiske vil jo være å si at jeg ikke får barnevakt, men da kommer mamma til å lure på hvorfor jeg ikke spurte henne..uff..hehe..vanskelig dette..
sekke Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 det er jo fælt å juge om det,men kanskje du ble syk??
gr8shag skal få 09 baby:) Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 La vær å si noe som helst. Når dagen kommer, så ringer du og sier du er syk;)
-galadriel- Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2008 Det er jo en mulighet, men jeg synes det er litt fælt å melde meg på, og så ikke møte opp når de skal reise pga jeg er "syk". Det er jo meningen at de som ikke kan være med skal være på jobb som vanlig de dagene, men jeg kan jo ikke gå på jobb da. Liker ikke å skulke..
MK73 Skrevet 25. mai 2008 #8 Skrevet 25. mai 2008 Nå kommer jeg sikkert til å bli upopulær, men.. For min del så ville jeg ha deltatt på turen. Dere kan jo fint ha sex både dagen før og om morgenen før du drar på jobb. Når det bare er en overnatting så kan dere også ha sex igjen etter jobb neste dag når du kommer hjem. Husk på at sædcellene kan leve i mange timer etter samleie, og det skal litt til for at det faktum at det blir 34 timer der dere ikke har sex blir det som gjør at du ikke blir gravid den pp'en. Du vet jo heller ikke sikkert at du vil ha EL akkurat den kvelden?.. ..og er det virkelig så kritisk om det går med en pp til? Før noen av dere tror at jeg ikke vet hvordan det er å måtte bruke tid på dette, og at man blir utålmodig, så kan jeg informere om at vi nærmer oss 50pp. I det store bildet betyr ofte en måned fra eller til ganske lite. Hvis jeg hadde organisert en slik tur for teamet mitt så ville jeg syntes det var veldig synd hvis du uteble uten at det var helt nødvendig - du er jo viktig for teamet ditt. ...men dette er bare min oppfatning.
-galadriel- Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2008 Ja, jeg vet at sædcellene kan overleve flere dager, men nå klarte vi ikke helt å treffe EL sist mnd (hadde sex et par dager før og dagen etter) så derfor vil jeg prøve å treffe bedre denne mnd. Vi har veldig ofte teambuildinger med jobben, jeg skal på en annen på fredag, så jeg synes ikke det er så viktig å bli med på akkurat denne. Det er prøvingen som er det viktigste nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå