V.I.Bebbi er gravid Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Er det flere som har hatt trykk rundt luftveiene og i bringen? Det er mulig jeg har blitt forkjølet men tror det skyldes stortsett fra sprayen. Jeg begynte å kremte sånn av all sprayen jeg fikk i halsen etter 14dager ca,og nå er det nesten som om jeg har masse slim i lungene, det surkler ikke,men det er tungt å puste og tørrhoster hele tiden(ER SÅ LEEEI)
baby ventes 11 mars :) Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 jeg har ikke hatt det, men det står under bivirkniger på den sprayen jeg går på(synarela) at man kan få litt problemer med tungpusthet og sånn. får håpe det går over snart da:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg ble veldig tungpustet på sprayen. Kom meg så vidt opp trapper hehe... heldigvis er kondisen tilbake nå som jeg ikke sprayer lengre :-)
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 oki.takk.er blitt litt lettere i bringen i dag,har hostet opp en del grønt i dag(unnskyld/ekkelt)hehe så spørs om det var noe verk som har kommet fra reaksjon fra sprayen. Var så redd jeg skulle bli skikkelig syk eller få noe lungebetennelse,for det er jo noe medisiner en ikke kan gå på sammen med sprayen..Får krysse fingrene på at det går over nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå