Gå til innhold

Noen på 2.avd juss i oslo

Muffemor og lille Ida <3

Anbefalte innlegg

Er det noen som skal begynne på 2.avd juss i oslo til høsten - enten med barn, eller som kanskje venter barn?

Jeg skal ha en liten jente i juli, men er veldig ambesiøs og begynner på 2.avd fra august igjen - får de hvordan dette går, men vil gjerne treffe noen andre også :-)

Fortsetter under...

hei

jeg studerer juss på uio, men skal ikke begynne på 2 avd før til våren.

Venter en liten en i jnauar, så vil akuratt vær ferdig med 1 avd da jeg har termin:) vet ikke helt enda om jeg skal ta noe fri eller ikke.. er så usikker på hva man orker da dette er min første

Hei :)

Jeg studerer 2.avd på uio nå, skulle hatt eksamen nå i vår men av forskjellig grunner har jeg utsatt den til jul. Nå sitter det et lite rusk i magen som etter alt å dømme vil ut i februar, så det hadde vært superfint med en liten bollekollokviegruppe utover sommeren/høste/vinteren...??? :)

Hei:)

Jeg går ikke på andre avdeling, men jeg studerer juss ved Uio.

Dere som har tenkt til å fortsette å studere med en gang, hvordan har dere tenkt til å få det til i praksis? Studere hjemmefra? Eller ta med bebisen på skolen? Eller skal pappaen ha permisjon?

Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det selv:)

Ser ikke for meg at jeg klarer å studere og ha babyen med meg, så blir nok permisjon på meg. Så kan jeg heller lese litt innimellom hvis jeg har ork til det:)

• 2 uker senere...

Hei,

jeg skal fortsette å studere fra høsten (hadde 1.avd eksamen i vår), og hos oss skal pappaen ha 50 % gradert permisjonen, og jeg skal lese hjemme/skolen når jeg får mulighet.

Men blir spennende å se hvordan det kommer til å gå i praksis, har en venninne som har gjort det på denne måten på 3.avd og det gikk for henne :-) Så krysser fingrene for meg også.

• 2 uker senere...

Annonse

Hei1

Jeg starter på 2. avd 2. semester i august. Har termin 23. januar, men håper jeg kommer til å få tatt eksamen i desember likevel.

Har planer om full studieprogresjon neste år. Løser det med å lese mye hjemme. Når jeg ikke har ledig barnevakt til trilletur under forelesning, så har jeg tenkt til å sjekke mulighetene for å få tatt opp forelesning og høre de hjemme.....

Kunne godt tenkt meg en kollokvie med noen på samme avd./semester som meg..... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...