Gå til innhold

Gravid igjen og IKKE glad for det!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på 10 mnd, og har oppdaget at vi er gravide nå. Så han blir 1,5 år og storebror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vart gravid når jenta mi var 10 mnd også:) litt slitsomt,men koselig:)

Skrevet

Sorry, HI her, trykte på lagre for fort :)

Problemet er at vi er rett og slett ikke glade for graviditeten i det hele tatt! Hverken jeg eller samboer gleder oss til en hektisk småbarnsperiode. Og jeg gleder meg ikke til å være gravid og tung i kroppen med bekkeløsning og sliten. Det virker som det bare var i forrige uke jeg var gravid! Ei heller å ha en gutt i trass-alderen og en hengende på puppen var en del av planene for livet mitt....

Jeg har heller ikke fast jobb, har kun hatt vikariat, og utsiktene til fast jobb er minimale nå...

Vi vurderer seriøst abort, for dette var altså ikke etter plana i det hele tatt. Vi skulle vente til lillegutt var 4-5 år før vi fikk neste.

Selv om jeg har sagt at jeg aldri vil ta abort, ihvertfall ikke etter å ha fått et barn, så føles det som den rette løsninga!

Noen meninger?

Skrevet

Hei:-)

Jeg kan ikke svare for hva som er best for deg,men jeg kan fortelle hvordan jeg har hatt det de siste ukene.

Har tre barn og fant ut at jeg var gravid igjen.Ikke planlagt og vi reagerte med blandede følelser.Jeg har også sagt at jeg aldri kommer til å ta abort noen gang i mitt liv. Men det var altså det jeg endte opp med å gjøre. Og vi trodde vi tok det rette valget. Jeg var også helt sikker på at jeg skulle greie å takle dette rent følelsesmessig og at det var en avgjørelse jeg skulle kunne leve med resten av livet.

Så feil kunne jeg altså ta.

Nå er det 8 uker siden jeg tok abort og jeg har det ikke godt og angrer veldig. Skulle gjerne ha hatt ting ugjort...men det går jo ikke.

Jeg plages hver eneste dag med hva jeg har gjort. Vi hadde jo alle forutsetninger for å kunne ta oss av det lille barnet.

Og det er som du sier, annerledes når man har barn fra før.

Dette var ikke ment som noen formanende preken,men tenk godt igjennom valget ditt og vær helt sikker før du gjør noe du kommer til å angre på.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...