Englemamma08-spire12-10 Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 er det noen som har erfaringer med disse bleiene til bruk på nyfødte?? blir de veldig unødvendig klumpete og ubehagelig for barnet? for har sett på det, og om man kan bruke kun disse så har man jo bleier til hele bleieperioden, eller?? tenker på og kjøpe en 12 pk av disse og ha noen brettebleier i tilegg til den første tiden. noen som har noen tips og råd til ei som tror hu vil bruke tøybleier på ungen som ikke er kommet enda??
Duracella Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg vet faktisk om at folk har brukt det på både ny baby og storesøsken samtidig og vært fornøyde med det, men syns det må bli klumpete? Har uansett tenkt å kjøpe noen til nyfødt selv, hvis de blir klumpete kan de brukes om natta så lenge til ungen vokser.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 foreløpig (med det jeg har greid og hente av informasjon på nettet) så tenkte jeg og kjøpe en 12 pk med disse + 12 pk med brettebleier, da har jeg masse bleier den første tiden, og om GB bleiene er klumpete så kan de jo brukes som nattbleie til babyen som du sier.. bruker jo 4 - 5 bleier i døgnet så med 24 bleier skal man jo hanokk i grunnen :-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 4-5 bleier i døgnet??? Du er optimistisk du.. her gikk det opp i mot 15 bæsjebleier for dagen i begynnelsen. Det har roet seg nå, men vi skifter fremdeles nesten 10 ganger i løpet av en dag.
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2008 ikke på baby da :-p på litt større barn.. ganske ekstremt meg 15 bleier om dagen, men selvfølgelig, er jo mulig da :-) er ungen din gammel nå da??
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2008 men tenker uansett at om man har 24 bleier i hus og en pakke med papirbleier i krise så har du nokk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå