Gå til innhold

Det kommer til å gå bra ikke sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt oppmuntring for jeg fikk plutselig litt hetta for at vi har trøblet til ammingen. Hun er 12 mnd gammel og på tur med pappaen sin til andre siden av landet i 3 dager, 2 netter. Hun ammes fortsatt 3-4 ganger i døgnet og da mest på kveld, natt og morgen. Hun tar ikke flaske, så må prøve å drikke mme av kopp mens hun er bortreist.

Jeg ble plutselig så redd for at dette skal ødelegge for ammingen når hun kommer tilbake, jeg overdriver nok frykten litt ettersom jeg aldri har vært så lenge borte fra henne før og jeg savner henne så det gjør vondt langt inn i hjerterota:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner du savner henne ja! :) det går nok så bra så! bare pumpe for å holde produksjonen vedlike, så vil hun nok kose seg litt med mor når hun kommer hjem :)

Skrevet

Huffameija, ikke gøy å være borte fra de små, he he, men det går nok bra skal du se. Er hun glad i puppen vil hun nok raskt øke produksjonen din. Jeg ammer nesten ikke småen i perioder pga jobb, men jeg kan love deg at han raskt fikser melkemengden (han er straks 18 mnd).

Skrevet

Jeg er så dårlig på å pumpe. Satt i en føkkings time av min dyrebare tid istad og fikk ut hundre ml. Pumpingen gikk så treigt at jeg i perioder ble sittende å "håndmelke" ned i pumpa fordi det gikk kjappere.

Takk for beroligelsene. Jeg regner egentlig med at det kommer til å gå fint, jeg bare trengte høre det fra noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...