Gå til innhold

Purple Burn eller noe liknende?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har prøvd purple burn før og med respekt for produktet, synes jeg det virker bra for å få bort søt hunger de første dagene. Vet at det ikke selges på markedet i sverige lenger. Ikke lov i Norge. Men vet dere om det er noe som har kommet som erstatter Purple Burn som kan kjøpes på Svinesund?

Fortsetter under...

Skrevet

Mener du PFs "rapid burn" kanskje? Selges som normalt i helsekortforretninger. Har stangnert litt i vektnedgang selv om jeg trener og spiser sunt, så jeg har gått på disse i to uker. 3 kg ned uten endring i livsstil og synes jeg ser resultatene veldig bra på førgravid-buksene mine:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hallo

tar du ein tabl ein halv time før trening, eller bruker du meir enn det for dagen? har litt igjen eg og som skulle vært vekke.

Skrevet

hva er dette egentlig...?

Skrevet

Det er altså piller som inneholder koffein, grønn te og sterke krydder som skal øke forbrenninga. Fikk god effekt de første 3 uker, ingen synlig effekt siste uka..

Man skal ta 3 piller en halvtime før trening, ikke mer enn det i døgnet. trener hardt 4-5 dager i uka og de andre dagene gjør jeg yoga for tiden. Tar pillene før yogaen også, selv om det ikke akkurat er fettforbrennende aktivitet. LEi av å ha håndtak på hoftene nå og håper det forsvinner innen boksen er tom...

Skrevet

merker dere om de virkelig funker eller?

kjøpes hvor?

Annonse

Skrevet

Bestilles på proteinfabrikken.no

har nettopp startet med disse selv, bruker og proteinpulveret dems + andre produkter. Veier meg ikke men merker livvidden er allerede på vei ned. mine nye dongeri er allerede for store.....hehe! Herlig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...