Gå til innhold

Purple Burn eller noe liknende?????

Anbefalte innlegg

Hei, har prøvd purple burn før og med respekt for produktet, synes jeg det virker bra for å få bort søt hunger de første dagene. Vet at det ikke selges på markedet i sverige lenger. Ikke lov i Norge. Men vet dere om det er noe som har kommet som erstatter Purple Burn som kan kjøpes på Svinesund?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137837477-purple-burn-eller-noe-liknende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du PFs "rapid burn" kanskje? Selges som normalt i helsekortforretninger. Har stangnert litt i vektnedgang selv om jeg trener og spiser sunt, så jeg har gått på disse i to uker. 3 kg ned uten endring i livsstil og synes jeg ser resultatene veldig bra på førgravid-buksene mine:)

• 2 uker senere...

Det er altså piller som inneholder koffein, grønn te og sterke krydder som skal øke forbrenninga. Fikk god effekt de første 3 uker, ingen synlig effekt siste uka..

Man skal ta 3 piller en halvtime før trening, ikke mer enn det i døgnet. trener hardt 4-5 dager i uka og de andre dagene gjør jeg yoga for tiden. Tar pillene før yogaen også, selv om det ikke akkurat er fettforbrennende aktivitet. LEi av å ha håndtak på hoftene nå og håper det forsvinner innen boksen er tom...

Annonse

Bestilles på proteinfabrikken.no

har nettopp startet med disse selv, bruker og proteinpulveret dems + andre produkter. Veier meg ikke men merker livvidden er allerede på vei ned. mine nye dongeri er allerede for store.....hehe! Herlig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...