Gå til innhold

Noen som har hørt at det er farlig og ta zyrtec når man skal innta alkohol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en som påstod at det ikke var bra, men nå skjønner jeg liksom ikke det heller fordi det er jo "bare" antihistaminer.

Fortsetter under...

Skrevet

Nei over hode ikke. Om du drikker litt mye skal det faktisk kunne forhindre fyllesyke dagen etter.

Skrevet

Ja, det er også det jeg har hørt, men jeg finner ikke noe om dette på nett, vet bare det er mange som gjør dette!

Skrevet

Ble til og med uttalt av leger at det fungerte og ikke var noen risiko, da saken spant rundt i media som verst (zyrtek og fyllesyke). De måtte om enn noe motvillig komme meduttalelsene siden det ikke er et legemiddel beregnet på den bruken.

Skrevet

Jeg tar alltid en zyrtec etter en kveld med noen glass vin, og jeg blir ALDRI dårlig! Bank i bordet.Anbefales!

Blir bare sliten og litt trøtt, men det er vel ikke helt uvanlig om man tar zyrtec eller ei :)

Og nei, tviler sterkt på at zyrtec er farlig med alkohol. Er bare allergi pille.

Skrevet

hey, jeg har alltid tatt tre stk når eg har det.. og jeg har heller ikke blitt noe særlig fyllesjuk... men selfølgelig sliten og trøtt... så det er bare til å trykke i seg... =)

Annonse

Skrevet

Jeg tok Zyrtec en gang jeg klødde meg ihel av noe skyllemiddel, og kløa stoppa meg herrefred så trøtt jeg ble. Jeg har seriøst aldri vært så trøtt før.

Så skulle jeg gått ut på byen samme kveld er jeg sikker på at jeg hadde kollapsa...

Skrevet

Personlig så har jeg ikke så mye tro på det trikset. Jeg har selv allergi og har i mange år tatt zyrtec daglig fra tidlig vår til sen-sommer. Tro meg, jeg har vært fyllesyk mange ganger på sommeren fordet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...