Gå til innhold

Sandefjord? Vestfold her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i Andebu. Ikke så altfor langt unna :)

Er selv 11+5, så det blir desemberbarn på meg også. Er 22 år og førstegangs. Hva med deg, er dette ditt første barn?

Har tenkt til å kanskje våge meg på et bimtreff etterhvert, men føler jeg må ha litt mage først ;)

Annonse

Oj her kom det svar gitt :) Så utrolig gøy!!! Hadde vært kjempe koselig å kanskje tatt en treff kanskje slutten av sommeren eller høsten kanskje??

Jeg har 1 sa bak meg på naturlig unnfangelse. Dette er første graviditet som sitter og dette gjennom IVF.

Noen som merker svangerskapet da på godt og vondt?

Jeg sleit med veldig kvalme, men den har roet seg veldig. Nå er det verre med korsryggen og bekken området.... Men klager absolutt ikke :) Dette er jo et mirakel :)

Ja, hadde vært hyggelig å treffes! Trenger å bli kjent med noen i nærheten som skal ha baby rundt samme tid. hehe ;)

Selv er jeg sykemeldt akkurat nå. Har sliti med blødninger så jeg tar det med ro.

Synd med sa. Håper det går bedre denne gangen for deg.

Noen annen måte vi kan snakkes på? Jeg er ikke her inne så ofte, da jeg syns det er så rotet her. Men er på babyverden da. ;)

Off da. Ja, da er det tryggest å ta det med ro. Håper det går bra med deg. Jeg har msn da. mail også som er samme adressa: [email protected]

Har ikke vært så mye på msn i det siste, men kan alltids bli flinkere der :) hehe.....

Annonse

Så gøy at vi er så mange fra samme område:-D Det hadde vært koselig å møtt dere. Jeg er den føste i min vennekrets som skal ha barn, så det hadde vært morro å delt litt erfaringer. jeg er bare 9 uker på vei og har et bra svangerskap. Merker heldigvis lite til kvalme, men er mye TRØTT.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...