Gå til innhold

Noen som anbefaler babycallinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er veldig fornøyde med supernova. Har kjøpt den nye modellen nå, siden mamman min har overtatt den "gamle" (2006-modellen). Den er noe forbedret også, og virker kjempebra, synes vi. Tåler mye, og har lite stråling i forhold til en del andre, mener jeg å huske... Men er jo mange andre som sikkert funker bra og.

har også brukt den billigste fra phillips... Ofte så blir det mye tull med de som er mere innvikla...

Men, det viktigste er jo at den dingsen som skal høre babyen din kan gå på batteri, så du kan legge den i vognen uten å være tilkoblet strømkabel.

Annonse

Jeg har brukt Topcom sin fra snuppa var født, den var HELT jævlig. Alt annet slo inn på den, bare flaks at vi hørte lille gull..

Kjøpte den dyreste phillipsen på Clas Ohlsson (998,- der , 1498,- mange andre steder), og den har vært helt genial. Kun baby som høres, og ikke pizzabudet fra Peppes som snakker i walkie talkie..

Lykke til med valget!!

Vi har også den nye fra Super Nova, den er super!!! Fikk call i gave til førstemann, men den var elendig. Tok inn signaler fra alt mulig annet og skurret og bråkte hele tiden. Super Nova har ikke sviktet èn gang, den tar kun inn babyen og ikke alt rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...