Gå til innhold

Forslag til guttenavn?

Anbefalte innlegg

Hei=)

Jeg og samboeren er helt blanke hva angår guttenavn. Lyst til å komme med forslag?

Ønsker at navnet skal være :

- relativt kort, da vi skal bruke to etternavn.

- orginalt, men ikke sært.

- stødig, men ikke slik at ungen mååå inneha den og den personligheten..

Liker navn som jacob, lucas, trym, gabriel og noah, men selv om de er nydelige navn, så er de for " vanlige" for det vi hadde tenkt oss.

Håper på mange svar!

På forhånd, tusen takk =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137836377-forslag-til-guttenavn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk _Vilde_.

Av forslagene dine, likte jeg : Adrian, Tord, Liam og Casper. Har tenkt på de to sistnevnte selv =)

Håper på flere forslag.. 5 uker til termin, og vi er så blanke så blanke. Finner liksom ikke det guttenavnet som er rett for oss, det vi brenner for :/

Takk takk, jenter=)

Mange spennende forslag=) Hm... ikke lett dette! Av de siste forslagene liker jeg navnene som er i leia Ask,aron,leon, ulrik....

Isak er nydelig.( populært nå, men kjenner ikke noen med det navnet) Men, har ei venninne som sier at hennes gutt skal hete det. Ja, de planlegger å bli gravide til neste år en gang.. Kan jo hende hun har ombestemt seg til da..

Annonse

Annonse

Hvis vi får en gutt til, venter nå mest sannsynlig en jente, skal han hete Joel.

Falt pladask for det navnet da jeg var 15 år og en liten gutt i bhg jeg hadde praksis i het det. Hadde jeg fått velge til storebror så hadde han hatt det navnet. Navnet kan brukes med både norsk og engelsk uttale.

Synes noah og lucas er to kjempefine navn.. skjønner at du synes de er mye brukt, sånn er det med de navnene vi tenker på også.. Men helt til sist tror jeg ikke vi bryr oss om det hvis det er et populært navn vi liker best..

Jeg synes Mikkel er veldig søtt, stilig og tøft da.. liker du det?

Alex, Åsmund, Leo er også navn jeg synes er fine... litt ulike sjangre, men likevel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...