Lykkelig med Maiken Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hei.. Spurte om eggløsning å du sa 2 juni.. Har masse eggløsningsslim for tiden å menssyklusen er 28 dager så egentli skal jeg ha eggløsning i disse dager.. Men kanskje eg må prøve rundt 2 juni åsså, kanskje det funke da.:-) Men hadde du orka å spå når vi blir gravid å event kjønn og antall. Vi har ingen fra før av og er godt inne i det andre året med prøving. Men vi har hatt oss en halvt års pause hvor vi ikke har gjort noe ekstra ivertfall for å blir gravid: Jeg 250777 han 190870
0406 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 hmm får fortsatt opp 2 juni jeg. Får opp 2 barn på deg totalt. 1 gutt og 1 jente. Får opp at det er store sjangser for graviditet i juni mnd. Har du tatt eggløsningstester? Jeg fant ut at jeg hadde sein eggløsning og tok Wild Yam kapsler imellom eggløsning og til jeg venta mensen og da klaffet det faktisk etter en god stund prøving. Problemet mitt var at det var for kort tid mellom eggløsning og når jeg fikk mensen igjen, men det er jo ikke likt. Veldig viktig og ikke ta de pillene før man vet man har hadt eggløsning. Masse lykke til!
Lykkelig med Maiken Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Takk for svar. Tok eggløsningstester for kanskje ett år sia og da hadde jeg eggløsning på dag 14 og mensen på 28 dag som jeg har no. Men kan jo være at det endres. Tenkte vi sku prøve uten eggløsningstesta, men det kan jo være en idè vesst eggløsninga e endra seg så mye.. Men vi peise på no åsså prøve vi litt ekstra rundt 2 juni åsså i tilfelle.. Veit jo aldri.. Du hadde åsså eggløsning rett før mensen, vist 2 juni stemme så kommer mensen ei uke etterpå. Kan eg spørre va godt wild yam gjør? Ikke rart det ikke klaffe med spire for alle så fort. Flere som har spådd graviditet i sommer så e veldi spent:-)
0406 Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 den forlenge hvis den tia eller et eller anna. Ivertfall funket det for oss. Jeg hadde bare 8-9 dager fra eggløsning tl mens og det var for kort tid. Masse lykke til! Jeg er ikke så erfaren i spåing så store sjangser at det er jeg som tar feil. Men skader jo ikke å prøve rundt 2 juni å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå