Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg har altid vært glad i snop og sjokolade, men etter at jeg fikk mini (3 mnd) er det blitt verre enn noensinne. Var ikke så veldig higen på digg som gravid- men nå tar det av. Jeg klarer ikke gå forbi snop i butikken, klarer ikke se andre spiser det, at det ligger i en bolle forrann meg. Må ha det- bare må ha det. Prøver jeg uten en dag blir jeg helt gal... Lurer på om det er ammingen som gjør at jeg er sann?! Noen som vet??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hei, Har det sånn jeg og... Aldri vært særlig søtsugen av meg tidligere. Det er helt ekstremt, bare MÅ ha sjokolade, kjeks osv. Er visstnok en vanlig "bivirkning" ved amming. Anbefaler deg å ta kromtilskudd, det hjelper veldig godt og er ikke farlig for amminga. Etter at jeg begynte med det har søtsuget nesten gitt seg. For meg er suget mest plagsomt tidlig på dagen, tar da dobbelt av anbefalt dose (to piller) for å få god effekt.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 jeg var slik i 5 mnd helt ekstrem,slik at jeg fikk vondt om jeg ikke fikk noe søtt..ganske rart,men normalt tror jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå