Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ikke lenger på skolen, ettersom vi skal lese til eksamen. Så jeg har ikke noe jeg må opp for om morgenen.

Men jeg har ingen problemer med å sove 12 timer for tiden!

Sovner i 12 tiden om kvelden og vokner alt mellom 10-12 om morgenen...hvordan skal dette gå?

Flere som har det slikt eller???

Er 6+2 idag...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137836004-flere-som-er-tr%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Kjenner meg veldig igjen her....kunne sovet hele dagen. Har utrolig dårlig samvittighet ovenfor mine to barn, som bare ser moren sove for tiden. Har måtte si til dem at jeg har fått "virus" som gjør at jeg blir så trøtt. Kjemper meg gjennom hver dag. Heldigvis er barna 9 og 11 og er mye ute, men uff stakker! Jeg er 6+3 og håper dette snart går over...

Åh, jeg kjenner meg sååå igjen... Har absolutt ikke noe overskudd, føler jeg går rundt i min egen boble! Igår kom jeg hjem fra jobb kl 14, sov fra 14.30 til 18.30, og gikk og la meg kl 21 og sov til morgenen.. Er så slitsomt! Om det fortsetter sånn må jeg vurdere sykemelding, er sykepleier, og føler det er på grensen av forsvarlighet å gå på jobb.. Så jeg føler med deg Lene! Er 6+1 idag..

En klem til deg!

Jeg har skikkelig problemer med å sovne når jeg legger meg for natta... jeg sover kanskje 4 timer hver natt nå og er da trøtt hele dagen og sovner med en gang jeg slapper av på sofaen..

har hørt det er ganske vanlig da, men håper det gir seg snart... slitsomt

Annonse

Takk for klemmen. Sambo bare ler av meg, når jeg skylder på at det er svangerskaps"symptom".

Jeg har faktisk overskudd, men er bare nok til 12timersdager;)

Hadde jeg sovet 12-timersdager til "vanlig", hadde jeg vært helt ødelagt når jeg våknet. Men nå våkner jeg som om jeg har sovet 7 timer.

Men sliter med hodepine om kveldene nå da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...