Gå til innhold

uke 15 - merker ingenting!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 15+0 i dag, og merker ingenting til at jeg er gravid. Har hvert på ultralyd og hos jordmor, og alt står bra til. godt er d:)

men er d ikke normalt å ha fått litt mage i uke 15?

Skrevet

Hei du,

Alle sv.skap er forskjellige. Hvis det er første gang du er gravid, kan det enda ta noen uker før magen kommer. Men da kommer den sikkert fort:) Skjønner at du blir litt engstelig, men prøv heller å være glad for at formen er fin og at det vokser en liten baby inni deg. Snart skal du vel på UL igjen også.

Lykke til!

Skrevet

Det er såpass forskjellig fra svangerskap til svangerskap.. Ikke sammenligne med noen;) Magen kommer før du vet ordet av det, pluttselig sier det poff! Min kom en stund etter ordinær UL, ei lita kul, er nå 21+2 og man kan se nå at jeg er tydelig gravid og ikke bare litt lubben, hehe...

Skrevet

ja, d er første gang jeg er gravid.. så er liksom litt rart alt dette:)

Jeg bør vel som du sier vere glad for at formen er fin, og nyte at d vokser et lite nurk inni meg:)

jeg skal på UL igjen i uke 18. så det er ikkje så veldig lenge til. D blir spennendes:)

Takk for svar.

Skrevet

jeg er straks uke 18, og det er først nå de siste dagene at magen begynner å sprette fram ordentlig :)

Skrevet

er så mye som er normalt i et sv.skap.. alle er forskjellige!

ut fra min erfaring er det ikke unormalt å ikke ha mage i uke 15.. jeg følte meg ikke gravid mellom uke 12-18 pga ingen mage og ingen symptomer.. men alt er bra fordet.

Skrevet

Jeg hadde helt flat mage til jeg var godt over halvveis sist :) ikke unormalt, hvertfall ikke når man er førstegangs..

Skrevet

Hadde jeg vært så heldi... er 14+6 og sliter med kvalme, smerter i rygg, og skikkeli bekkenløsning... er 100% sykemeldt, og trur ikke jeg kommer meg tilbake i full jobb. (lege i morgen). hadde et "problemfritt" svangerskap fram til uke 10 ca... bortsett fra trøtthet og ømme pupper... så trudde dette skulle gå kjempe bra... men da jeg bikka uke 10 kom det...

så bare hver glad for at du er i fin form.. og magen kommer nok snart :)

Skrevet

jeg er 15 uker, og veeeeenter på magen.. merker jo at ting skjer, er øm der, og det srekker i lysken, men synes ikke noe.. jeg vil være stolt med mage!!!

Skrevet

Da jeg var i uke 15 hadde jeg absolutt ingen mage, og merka ingenting til graviditeten. Både trøtthet og ømme pupper hadde gitt seg forlengst, og jeg følte meg temmelig "normal". Heldigvis var jeg på ultralyd i uke 13, så jeg fikk vite at alt var bra med den lille, ellers hadde jeg nok lurt på om det hele bare var innbilt :-)

Nå er jeg 26+5 og har fortsatt ikke særlig gravidemage, ser bare tjukkere ut *sukk*

Ser på magebildene her på BIM av folk som er like langt på vei som meg - og kortere - og syns alle har enormt svære mager.

Vi får bare være tålmodige, magene våre kommer nok også skal du se ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...