Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en vanlig cb og en digital cb idag,beggge var negative!!! hva er det som har skjedd??? er sååååå sinsykt lei meg!! finner ikke ord. hadde jo to positive på rugedag 12 og 13. Er skikkelig lei og skuffet!!...var jeg i det hele tatt gravid????...Er forbanna å sur nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjipt da! Hvilken rugedag er du på nå da? Og hvilke tester tok du da du fikk positiv? Noen tester er jo mer følsomme enn andre. Så lenge du ikke har fått mens er det vel håp :) Og skal du ta blodprøve?

Men vet akkurat hvordan du har det med den usikkerheten. Jeg også fikk svak positiv test på dag 10. Blodprøven dag 11 hadde hcg på 19, som var for lav til å være positiv. Begynte å blø 3 dager senere og tok ny blodprøve to dager deretter igjen og da hadde hcg steget. Skal ta ny prøve nå på mandag, men tar det for gitt at den er sunket. Men det er veldig kjedelig å gå sånn i uvisshet!

Skrevet

Nei og nei så innmari trist. loviss=) Så rart du har fått positive tester tidligere, kanskje eggløsningssprøyta satt igjen fortsatt? Jeg har opplevd at den satt igjen 9 dager (tror jeg det var..) etterpå... Fikk positiv CB digital og ble utrolig glad, men gleden var kortvarig, desverre:-( Var nok aldri gravid, men skal du ta blodprøve? Er vel noe som heter kjemisk graviditiet også, uten at jeg sikkert vet hvordan det fungrer. Ta kontakt med legen i mårra du=) Lykke til!

Skrevet

veldi trist ja:( e på rugedag 15 idag,så d burde vel vist at jeg var gravid da... testet jo positivt på dag 12 og 13. Er så enormt skuffet nå!!! OFF ja må nok ringe legen imårra.

Skrevet

Du er nok gravid, men det er en fare for at du er i ferd med å miste. jeg har hatt en slik SA selv. Jeg fikk positiv hele veien frem til uke 5, men de var ssåååååååååååååååå svake. Tilslutt var streken helt borte, å mensen kom samme dagen.

Hvis det er dette som er tilfelel for dg så synes jeg veldig synd på dg:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...