Lykkelig mor til tre Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Ja da har det for min del gått 3 dager siden innsetting. Jeg sliter fremdeles med at jeg er så forferdelig trøtt. Sover flere ganger om dagen om jeg kan. I dag er jeg nødt til å få meg litt søvn. BAre så vidt jeg klarer å holde øynene oppe her. Ellers så er nok jakten på symptomer desverre allerede i gang.. (selv om jeg IKKE skulle gjøre det denne gangen....). For noe tull!!!! Jaja, det er nok ikke så lett å la være. Ønsket er jo så sterkt. Bare for morroskyld... symptomer.. og NATURLIGE forklaringer Hodepine - hatt øyebetennelse og lurer på om den er på vei tilbake, det skaper hodepinee. Murringer rundt ved eggstokker - har jo nettopp røsket ut 12 egg, klart det skjer ting der da.. små sår som skal gro. Trøtt - medisiner over laaaaaaaaaaaaang tid kvalm - ikke spist frokost, og var vel sulten for ganske lenge siden... Er nok litt tidlig å kjenne så alt for godt etter Må dere alle sammen både rugere og ikke rugere ha en fin fin dag. Nyt hverandre. Klem
Sophieann Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg fikk satt inn 2 todelte av middels kvalitet i går. Usikker på hva de mener med middels kvalitet egentlig. Er det bare delingen, eller er det andre ting også? Fikk desverre ingen på frys, noe som var skuffende etter at vi fikk 12 befruktede egg! Er fortsatt øm etter uttaket, men når det gir seg, begynner vel jakten på symptomer for meg også tenker jeg... men prøver å holde meg litt tilbake ettersom kvaliteten ikke var så bra. Lykke til Venter på mirakel! Flere uke 21 rugere her?
Lykkelig mor til tre Skrevet 27. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2008 Er vist ikke så mange av oss 21 uke rugere her...
Nita68 Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Hei! Her er en uke 21 ruger til. Tinte to fryste egg på mandag 19. mai (min bursdag...) og satte inn ett femdelt egg tirdag 20. (det andre egget stoppet opp). Er fryktelig spent og greier selvfølgeligikke å la være å kjenne etter symtomer. Jeg skal ta blodprøve 2.6 . Lykke til!
jons_gravid Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Hei, hei. Er ruger på niende dagen dag, fikk satt inn to egg (frys) tirsdag 20.mai. Aner ikke hvordan eggene var mht deling etc, men antar de var ok siden ingenting ble nevnt. Har hatt veldig lite symptomer hittil, hvilket ikke tolkes positivt siden jeg på de to forrige forsøkene har hatt mye mensmurringer og andre ting, og da har jeg testet positivt... Men, er fortsatt spent likevel, disse siste dagene før bp er fæle! Skal også ta blodprøve 2. juni.
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Dere som fkk inn fryseegg tirsdag 20 mai, og såm skal ta bp 2 juni, når tester dere hjemmetest??
jons_gravid Skrevet 30. mai 2008 #7 Skrevet 30. mai 2008 Velger å ikke teste, ved forsøket vi hadde i desember testet jeg negativt på rd 10. Positiv blodprøve på dag 14. Ergo tar jeg ikke sjansen på å ødelegge helgen ). Det er jo også en grunn til at blodprøven tas på dag 12...
jons_gravid Skrevet 30. mai 2008 #8 Skrevet 30. mai 2008 Er i dag på rd 10 og har fortsatt ikke noe særlig med symptomer, eneste endringen til i dag er at jeg kan kjenne noen mikro-mensmurringer innimellom. Ellers er jeg varm og får av og til litt vondt i hodet (men det går over etter en liten stund igjen). Alt dette er sikkert pga Progestan og Progynova, tror ikke jeg er gravid, burde jo kjent noe nå da, siden jeg hadde mensmurringer ved de to første forsøkene hvor jeg ble gravid. Er ganske deppa i dag, denne sommeren kommer til å bli tung... Hvordan står det til med dere andre? Mye symptomer og gode følelser?
♣ Christiane ♣ Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Er på rd 10 i dag og er temmelig sikker på at det har gått åt skogen igjen. Har nemlig hatt migrene i 3 dager, den kommer alltid før tanta men blir ekstremt ille når jeg er i forsøk pga hormonene. Skal sies at jeg har hatt mensmurringer siden rd 5, men tror ikke det har noe å si. Skal teste på torsdag, men har ikke mye håp igjen. Dette var 3 icsi, og er ganske lei nå. har 7 egg på frys som jeg skal bruke opp før jeg må gå over til riksen og ta mine 3 offentlige forsøk der. Hadde håpet jeg skulle slippe det men........
Nita68 Skrevet 3. juni 2008 #10 Skrevet 3. juni 2008 Hei. Jeg tok feil av hvilken dag jeg skal teste. Det er 4.6. Blir da rugedag 15. Har greid å ikke ta en hjemmetest... Føler selv at jeg har alle symtpmer og samtidig ingen...Fryktelig frustrerende, men nå er det kun en dag igjen. Gleder meg til å blli ferdig med denne perioden med uvisshet.
Nita68 Skrevet 4. juni 2008 #11 Skrevet 4. juni 2008 Den var dessverre negativ. Blir reker og hvitvin i kveld...
♣ Christiane ♣ Skrevet 5. juni 2008 #12 Skrevet 5. juni 2008 Testet i dag tidlig på rd 13, og den var som fryktet negativ også denne gangen. Pokker også, tredje icsi. Møkkadag
eldbjorgandrine.blogspot.com Skrevet 5. juni 2008 #13 Skrevet 5. juni 2008 Kjære jenter, fryktelig trist for dere med negativ test.... Jeg har selv fått negativ test mange ganger, og vet hvordan det føles. JEg har fått positiv test nå på fjerde søskenforsøk.
Lykkelig mor til tre Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. juni 2008 Føler med alle som ikke har blitt gravide. Og må gratulere il de som har klart det. Selv vet jeg ikke hva jeg er. Jeg begynte å blø på rugedag 11. Og testet positivt på rugedag 12. I morgen er det rugedag 15, så da skal jeg teste igjen. Jeg blør fremdeles.Har hatt tillnermet vanlig mensen. Har så lyst til å juble ut at jeg er GRAVID... for det stod jo det på testen...MEN, jeg blør jo.. og har menssmerter i magen...
Sophieann Skrevet 6. juni 2008 #15 Skrevet 6. juni 2008 Tok test i dag tidlig på rugedag 12. Ingen antydning til kryss. Hadde faktisk begynt å få litt håp etter symptomer som mye stikking i magen, og "tunge" ømme bryster de siste par dagene.(+Ingen tegn på blødning.) Men det var vel bare medisinene. Har tatt blodprøve idag som jeg får svar på over helgen, men har vel ikke de store forhåpninger når testen var negativ. Beundrer dere som går igjennom dette gang på gang! Jeg føler meg utrolig trist! Men det var jo bare vårt første forsøk. Må vel bare samle krefter til et ny omgang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå