Mammaen til Lillegutt Skrevet 25. mai 2008 #1 Del Skrevet 25. mai 2008 Altså noen ganger kan det lønne seg å vente en uke eller to for så å gå tilbake til butikken å se etTer de klærne en var på jakt etter. Jeg var innom kappahl og så noen nydelige sett jeg kunne tenkt meg, men tenkte som så at jeg nok fant mye fint neste gang jeg var innom. 2 uker senere var jeg igjen innom. Altså igår. Da fant jeg de to settene til 29 kroner per sett. 100 kroner i avslag på hvert av settene. Og fikk en myk vårjakke/høstjakke i nydelig brunfarge til 29 kroner. Så fikk jeg en fortvilet melding av venninna mi som har fått ei jente i uke 35 og hun fant ingen klær til beisen i str 44. Alt i str 50 svømte hun i. Gikk innom Lindex og der fant jeg 4 bodyer i str 44 til 19 kr stykket og 1 strømpis til 10 kroner og 4 mye matchende bukser til 19 kroner stykket. Ikke dårlig handling det da. Og lille Martine fikk klær i hennes strørrelse:-) Iallefall nesten . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137834414-man-kan-finne-mye-fint-til-en-billig-penge-p%C3%A5-salg-gitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #2 Del Skrevet 25. mai 2008 ja salg er ikke dumt! ;-) jeg hadde planlagt å handle div tisselaken, laken, sengekant, ammepute ol. på KID, måtte bare vente på lønn.. samme dagen som jeg fikk lønn startet de salg, 50% på alt av barneutstyr.. du kan tenke jeg ble glad! handlet for 900 kr, sparte da også 900, hadde jo handlet det uansett fikk kjøpt: 3 tisselaken ammepute sengekant 2 vogndynetrekk 3 sengesett 5 laken 1 laken til vognmadrass 1 vognteppe 2 håndkler. veldig fornøyd ja!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137834414-man-kan-finne-mye-fint-til-en-billig-penge-p%C3%A5-salg-gitt/#findComment-137837624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå