Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 I går satt jeg eggløsnings sprøyta. Skal jeg ikke ta noe medisin i dag da ? Jeg blir så distre når jeg driver med dette . Altså ingen puregon, er det vanlig ?
Lykkelig mor til tre Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg hadde ingen medisiner dagen etter eggløsningssprøyten. Så det er nok sikkert riktig at du ikke sakl det heller.. har du ikke skjema for medisinering fra klinikken over dagen i dag. På mitt stod det ett kryss for ingen medisiner dagen etter el-sprøyte. Masse lykke til... bare noen få dager igjen så er du ruger
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Nei nå har du fri dag )) å det er super deilig.. masse lykke til med uttak og innsetting.. Måtte de hente frem gullegget og at spiren blir hos deg i 9 mnd!!!! kleeem
Børnbøøøøørn 2 barnsmamma :) Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Takk for hjelpen damer !
kirsty*2barnsmamma Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Lykke til med uttak og insett!!! KLemmer!
finetine Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Lykke til idag, kanskje er du allerede ferdig:o)!! Blir noen spennende døgn nå da, krysser fingre for mange gode gullegg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå