Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller no anna i litt samme gate?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge er knallflotte, så hmmm...Tror jeg holder en knapp på Hallvard (ville ha skrevet det sånn), men det er nesten hipp som happ for min del.

Ellers er jo Håkon nydelig : )

Skrevet

Liker ikke Håvard, men Halvard synes jeg er et helt greit navn:) Ellers så er jo Haakon som hun over nevner enda finere!

Skrevet

Håvard uten tvil! ;)

Skrevet

Båe to er veldig fine namn, men eg held ein knapp på Håvard. Elles er Håkon, som er foreslått over her eit kjempefint namn.

Skrevet

Veldig enig med Sperminated "høygravid!:)" - Halvard er kjedelig

Skrevet

Håvard!

Liker også Halvor!

Skrevet

Håvard er knall-fint. :)

Skrevet

Ikke så glad i noen av dem, men foretrekker Håvard. Ellers er Håkon og Halvor flotte navn!

Skrevet

synes halvard er fint :-)

Skrevet

Begge er fine, men liker Håvard best. Halvard kan skrives på flere måter, mens Håvard stort sett skrives sånn (syns det er et pluss).

Håkon er også nydelig :)

Skrevet

Både Håvard og Hallvard (synes det ser best ut med to L-er) er flotte navn. Av de to tror jeg kanskje jeg ville valgt Hallvard som er mindre brukt.

Jeg liker også Håkon og Halvor. Eneste ulempe med Halvor er at det uttales på flere måter - Halvor og Halvår.

Skrevet

Noen av mine favoritt guttenavn er Halvor og Håvard:) Liker Håkon også men ikke så godt som Halvor og Håvard:-) Hallvard blir bare rart synes jeg:-(

Skrevet

Syns Hallvard med to 'l'er er finest. Eller Halvor. Det er kjempefint!

Håvard syns jeg er litt kjedelig.

Haldor er også i samme gate, men det er ikke jeg personlig så glad i.

Skrevet

Gå for Håvard da vel. Bra å holde på navn med de norske bokstavene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...