Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hun vil sikkert fortelle resten selv, men siden jeg først sitter her midt på natten og pjatrer sladrer jeg litt!

GRATULERER GRATULERER snuppa!

Ser forøvrig ut til at jeg også blir mamma i løpet av morgendagen dersom dette ikke stopper opp!

Mejse, hvor er du? Har du blitt mamma ennå???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137834211-kulp%C3%A5magen-er-blitt-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma'n t go'gutten+guttimagen

Gratulerer til Kulpåmagen! Tenker hun er glad nå..venta en stund etter det jeg har skjønt..hørte det var litt styr..

Lykke til til deg tillab, krysser fingra for at ungen kommer ut i dag hvis den ikke har gjort det enda!;)

Tusen takk for gratulasjoner! Det ble en stor gutt på hele 4600 gram og 54 cm!

Etter 19 og en halv time med intense rier endte det hele med hastekeisersnitt fordi han ikke skrudde seg riktig ned i bekkenet. De første 16 timene var veldig fine og jeg hadde god effekt av lystgass og petidin. Men etter å ha stått stille på 8 cm åpning i 8 timer fikk jeg nok. Ble satt på drypp og riene ble helt for j***lige. Fikk heldigvis spinalbedøvelse så både jeg og den utslitte vordende pappaen fikk med oss hele seansen. Det var en utrolig flott opplevelse allikevel, og tøffe samboeren min gråt som bare det da han fikk se og høre sønnen sin for første gang! Var utrolig glad og lettet selv, men ufattelig sliten.

GLED DERE!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...