Gå til innhold

"Pregnant"

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt i ettermiddag,men tør ikke håpe...Skal teste igjen i morgen tidlig... Er sikkert feil. Igjen... Grrr,vanskelig jo.

Har en prinsesse fra før på 20 mnd,- ble gravid rett etter jeg sluttet med amming i fjor, dvs, testet positivt en ettermiddag, negativt morgenen etter..... Så det var da enten en defekt test eller jeg var kjemisk gravid et lite strax... Så ble jeg gravid igjen en måned etter,- hadde SA i uke 6.... Og har siden forbannet hver TR som kom...Nå mener jeg at jeg skulle ha fått TR for mai (vanvittig uregelmessig,sikkert for mye håp og stress)...Så testet jeg i dag. Har jo hatt små kvalmebyger,men jeg har liksom funnet tegn før hver TR siden jul på en måte, så turde ikke håpe. Testet etter å ha kjøpt test, heldigvis to i en pakke ;) "Pregnant".....

Jeg klarer ikke være glad...Holder boblende lykke nede under svelget hele tiden.... Om jeg fortsatt er positiv i morgen tidlig...Hva da? Tør jeg være glad da? Må jeg vente til etter uke.....ettellerannet... med å tørre å tro at nurket skal få søsken likevel?..... Nesten på gråten for jeg vil så gjerne, men tør ikke håpe.... Får bare smøre min tålmodighet til i morgen tidlig...Men,- uff.... Jeg skulle ønske noen kunne skrive under på en garanti....: "Ja,nå er du gravid og alt kommer til å gå sin skjønneste gang i alle de uker du trenger,og i alle de år etter dem også....."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kan desverrre ikkje komme med garantiar for tida framover :-) men det er svært sjelden slike testar tek feil, så gratulerer med positiv test!

Lykke til som gravid!

Skrevet

Den i morges var positiv også.... Så jeg er hakket gladere...Men tør liksom ikke slippe taket helt.... *gulp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...