Gå til innhold

lavt blodtrykk

to_i_magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre som har lavt blodtrykk?. mitt er 100/60. legen har ikke sagt noe annet enn at det er fint. det er alle andre som sier "oi, det var lavt" osv. blir litt bekymret. på første kontroll hadde jeg 100/50. nå 100/60,har hatt det hele graviditeten. er 24 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg har ligget på det samme som du gjør nå hele svangerskapet så langt... Jeg er i uke 31, og jeg har fått høre at det er veldig bra. Det er vanligere å ligge "for" høyt, så jeg tror ikke du skal bekymre deg.

Det kan være at du opplever noe svimmelhet senere i svangerskapet pga blodtrykket, men det er ikke farlig.

Skrevet

ja, vil jo ikke ha for høyt heller:) var litt svimmel i begynnelsen. men det er vel vanlig. kan det stige ved stress og aktivitet??

Skrevet

Mitt har ikke endret seg pga stress eller aktivitet...men det er kanskje mulig...

Dersom man ligger lavt, så vil man muligens raskere oppdage det dersom formen endre seg...med tanke på svangerskapsforgiftning, diabetes etc...

Jeg synes faktisk vi skal være fornøyde med blodtrykket vårt jeg... ;) en sunn tilnærmelse til et langt og tungt svangerskao...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...