Gå til innhold

Hvite duker til dåp - fine og billige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen bra tips her? Bruker jo aldri hvite duker, og gidder derfor ikke å kjøpe så dyrt.. Ene bordet mitt er vel 3,60 så må ha en lang duk. Hvor finner jeg noe som er billig, men pent? Og vil helst slippe å sy noe selv..

Skrevet

hvorfor ikke bruke papirduker? de er fine i slike anledninger og kan bare kastes etterpå. er jo alltid noe søl på slike anledninger. de er billige og, de er ikke så værst å se på heller da, synes jeg=)

Skrevet

Papirduk er ikke aktuelt. Men takker for tips :o)

Skrevet

På spar og kiwi får du kjøpt noen tykke papir-duker som faktisk er veldig fine. Ikke de på rull altså. Men de er så tykke og myke at det skal noe til før du klarer å rive i dem. Hva med sånne? Jeg brukte det. Også hadde jeg transparente papirløpere kjøpt hos løiten lys over. Kjepefint:)

Skrevet

Kjøp 5meter nervøs fløyel (heter det det??? på jysk.. Har kremfarget.... Strykefritt også.....

Og bare til å klippe av, trenger ikke sy.

Je har ikke prøvd selv, men hørt det av andre.

Skrevet

jeg brukte hvite papirduker fra nille til vesla mi sin dåp

Skrevet

De selger duker på rull på Jysk, ikke sikkert du liker sånt, men vi har brukt de mye. Er i flere farger, bla. hvitt, og stoffet er velur. Er veldig billig og strenger ikke strykes! ;o)

Skrevet

sånn fløyelsduker fra jysk..SNU DEM=) ble ganske ålreit..kan se i bloggen min prinsene.blogspot.com under dåpen

Skrevet

Jysk kjører ofte tilbud på tøy i "nervøs" velour

Det er nydelig som duk, og bare 75 for 5 meter når de kjører tilbud

Skrevet

på jysk har dem nervøs velur ( i hvit og mange andre farger! ) i metervare! utrolig billig og ganske fin.

Klipper dem bare etter hvor stort bordet er. orker ikke sy! fint nok uten.

Tror det koster rundt 80 kr for 7 meter!

:-)

Skrevet

De fra Jysk er HERK!!!

De smitter så sinnsykt!!

Så da må du tilfelle snu dem, slik ei sier over her!

Skrevet

Skjønner at jeg skal ta meg en tur på jysk på mandag :o)

Takker for tips :o)

Skrevet

Eller du kan låne 2 lange damask duker av meg hvis du vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...