Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Del Skrevet 24. mai 2008 Hei! Jeg har nettopp fått innvilget KS og lurer på om det bare er meg som er nervøs for det.....Plutselig er jeg i tvil om det er det jeg virkelig vil...JEg overlevde jo forrige fødsel for 1 år siden og er fin igjen nå. Så er det dette arret da og magen i etterkant....Noen som er bekymret for hvordan man vil bli seende ut? Noen har fortalt meg at magen trekker seg mye senere tilbake, og at det ser lite pent ut med en hengemage over et innsnurpet arr....Da tenker jeg...Hmmm...kanskje jeg skal gå gjennom en mulig tøff fødsel igjen for å unngå å se slik ut...? Er dette helt teite tanker....?? De sier man kommer seg senere etter et KS, men hva med alle de som revner opp nedentil og sliter med store smertefulle hemorider i tillegg lenge etter fødsel..? Det er jammen smertefult det også...I tillegg til MAAAAANGE timer i fødsel...Jeg hadde det veldig vondt i 2 uker etter fødselen sist fysisk, og psykisk to det meg mye lenger tid, så har derfor vurdert KS...Men så er jo ingen fødsler like...så kan jo tenkes det går bedre neste gang...Ahhh...valgets kval....Noen andre med slike tanker eller noe? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137832593-andre-med-planglagtnoen-sp%C3%B8rmsm%C3%A5l/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå