Gå til innhold

Hvem av novemberdamene blir med på treff i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Virker som det er flere av oss novemberdamer som bor i Trondheim som har lyst til å møtes:)

Her kan de som vil melde seg på og komme med forslag på hvor og når vi kan møtes:)

Artig om vi får til et møte i sommer, det kan jo hende vi møtes på St. olav i november iallefall ...

Fortsetter under...

Jeg blir også gjene med på treff:)

har foreløbig termin 30 oktober, men regner med terminen blir flyttet til november på ultralyden 3 juni:)

Jeg ser det er mange treff på solsiden. Og det er jo liksom så lett for alle å komme seg dit:)

Juni høres jo tipp topp ut:D

Annonse

Andre halvdel av juni hadde vært bra ja: )Skal jobbe en del i den perioden med både tidlig vakter, seinvakter og helgejobbing, men er jeg heldig så er det en dato som passer for meg å, men hvis ikke får jeg være med på neste treff:)

Passer fint for meg:)

Kan vi ikke si det sånn at det blir et møte 17 juni på solsiden? Fint om de som vil være med kan gi et hint på tråden her slik at vi ser hvor mange som kommer. Kanskje vi må bestille et bord?

Jeg reiser på ferie i en uke nå men er tilbake til den 17. Håper mange er interessert i et treff.

Annonse

Har ikke hørt om noen som har bestilt bord nei, men d er vel ledige bord der på en onsdag? eller hva tror dere?

Vi får bare satse på at det ikke er så veldig mange tilstede der og så får vi bare se etter små gravidemager:) hehe. Noen som har noen andre ideer?

He he, jada e nok ledige bord der, den som kommer først kan jo for eksemple bare finne et bord og sette det på bim november eller noe så vi finner hverandre:-)

eller så får vi bare se etter små gravidemager som du sa;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...