Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 NEI, men du var jo ikke der :( var innom to ganger å så etter deg, men det var bare ei blond og litt høy dame som sto der? Regner med at du ikke har vokst 10 cm og fått langt lyst hår?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Buhu:( Det var kris som jeg driver sammen med. Spurte t.o.m om hun hadde set deg, men hun vet jo ikke hvordan du ser ut hehehehe. Synes jeg var der heeeeele tiden jeg hehehehe, men litt mat og dopause må man jo ha. Fant du noe fin i dag da?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Sant sant vi var ikke så lenge på messen da, var jo helt kaos og i tillegg så syntes jeg det ar utrolig mye klær (og slike klær jeg ikke liker med rare farger og mønster), og tuppa var skikkelig trøtt og sutrete også.. Typisk at vi var innom de få gangene du hadde gått ut da.. Vi gikk kjøpt bilstol til babyen hvertfall i lilla hehe, så om det blir en lillebror så får han tåle å ha litt jentete sete Så kjøpte vi sånne myke badesko og solbriller til Natalie også..
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Ja mye mennesker i dag i forhold til i går. Vi får møtes på privaten snart da:) Vil jo se mami med mage hehehehe selv om jeg har sett nok mager denne helgen:)
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Beklager at jeg ikke svarte i stad vennen jeg og H har vært på resturant date skjønner du.. Hadde vært kjempe kos å ta en tur i frognerparken eller noe kanskje? ellers så MÅ jo jeg få kommet meg til Moss snart hehe
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Ja må ta deg en tur før vi stenger:) Frognerparken er jo veldig stas for ungene en dag det er fint vær. Var det koselig på date da?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Stenger??? Ja det var utrolig koselig jeg tok meg en ekstra postafen så jeg klarte faktisk å kose meg med litt mat OG dessert også! Men nå er jeg jo så mett at jeg holder på å stryke med hehehe...
Blue Lady Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 Ikke for å kuppe tråden, men skal du legge ned leadern?? Det må du ikke
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Neida vi gir ikke opp så fort:) Vi skal flytte til Mosseporten senter. Åpner der i august, men først skal jeg ha en velfortjent ferie i hele juli:) Koselig at du kupper tråden Blue Lady hehehehe
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #11 Skrevet 24. mai 2008 Ja jeg ble litt nærvøs nå jeg også altså mosseporten ja, men det er sikkert bra? Da kan jeg jo ta turen innom på vei til svinesund fr eks Dere hadde innmari fin stand i dag hvertfall, snuppa falt helt pladask for en lys blå snurrebass hehe..
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 ja de er helt nye og skikkelig nostalgiske for meg:) Vi er jo litt ferske i dette messegreiene, men lærer og kommer sterkere tilbake neste år hehehehe lekene v i skulle selge f.eks rakk jo faders DHL ikke få frem i tide:(
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Hun har to slike snurrebasser fra før og hun elsker de så hun spotter slike over alt nå Messer er jo morro det! Husker mamma og pappa planla lang tid i forveien hvordan de skulle ha det på standen sin når motemessen var Men det var jo litt større messe da. Synes dere hadde det kjempe fint jeg, var sååå deilig å se litt duse farger og ting istede for alle retro greiene. DHL er jo bare dritten da, kan ikke regne med de i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå