Gå til innhold

Vi mistet lille nurket

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går kveld mistet vi den lille babyspiren vår.

Var i uke 9 eller 10

Hadde kjent mens- murring i to- tre dager og hatt geleaktig utflod med blodstriper i et par dager.

Kan ikke tro at det er over.

Jeg har et barn fra før av, men det har ikke mannen min.

Vi er 38 år... Tenk om jeg ikke klarer å bli gravid igjen?

Tenk om verdens beste og snilleste mann aldri får oppleve gleden ved å bli far? Jeg kunne se gledestårer oi øynene hans når han fikk vite at det var en liten på vei. Han var så stolt og rørt.. Så lykkelig over å skulle bli far..

Pga flere medisinke ting tror jeg at jeg vil ha noe priblemer med å bli gravid, og pga alderen har vi vel ikke så mange år igjen til å prøve..

Dette er ikke til å holde ut. Jeg bare gråter og gråter. Magen murrer, jeg blør.

Må vel ikke til legen hvis jeg ikke får feber, eller blør lenge?

Orker ikke tanken på å dra til legen. Ingen tvil om at det var en abort, masse klumper og blod. Skal ringe jordmorpå mandag, hvis jeg klarer.

Hvordan lever en videre etter noe slikt?

Fortsetter under...

Det var trist å høre..Forferdelig vondt å miste. Jeg mistet i fjor og ble gravid igjen etter noen mnd..Vi følte oss klar for å starte på igjen etter en mens. Vil råde deg til å ta en ul når du har sluttet å blø for å se at alt har kommet ut. Hvis du føler deg klar til å prøve igjen så er en veldig fruktbar rett etter en sa pga at det fremdeles finnes rester av HCG i kroppen. Ofte er det det som skal til, bli raskt gravid igjen. Slikt er jo veldig individuelt fra person til person men jeg følte at det var et tomrom som måtte fylles.

Håper det går bra med deg og at du blir fort gravid igjen hvis du ønsker det.

Varm klem

Uff ja, det er forferdelig trist å miste spira si. Hvertfall for dere som er der dere er. Gjorde det selv i juli..

Men du har nå blitt gravid en gang, så hvorfor skal du ikke bli det en gang til?

Jeg ville hvertfall prøvd igjen nå med en gang (som aug-mamma...skriver også). Legene vil nok anbefale dere å vente tre måneder eller noe, men det er IKKE farlig å bli gravid igjen med en gang. Legen mener det kun fordi det da er enklere for dem å finne en presis termin.(kompisen min er lege, og han har fortalt meg det) Det er ikke like lett hvis du ikke vet siste mensdag. Men det hadde jeg blåst i hvis jeg var deg.

Kjør på sier jeg bare!!

Lykke til.

Nå går det litt bedre. Vi klarer å spøke og le om andre ting og jeg klarer å snakke om dette, uten å grine. Det er så godt å klare å "se dagslyset" igjen. Vet at lille vennen har det godt der han/ hun er. Aldri noen sinne har jeg vært så langt inne i svarte natta!

Var hos legen i dag, måtte spore opp en sykemelding og fikk i stedet ny legetime. To jordmødre hadde vært "uenige" om hvor langt jeg var kommet, mens jeg ennå bar på litte nurket, derfor ble legen ha meg på ultralyd for å sjekke om alt hadde kommet ut. Drar til gyn i morgen.

Fikk en liten knekk da jeg måtte levere ny urinprøve og den var pos på hcg. Vet jo at der inne er det ikke noen baby, men jeg måtte kjempe med meg selv for å ikke begynne å håpe. Regner med at det vil slå ut pos på hcg en tid etter aborten.

Joda, vi fatter nytt håp om å klare å bli gravide igjen. Har jo blitt det en gang før, som noen svarte lengre opp. Jeg vil helst ikke vente på menstrulasjon. Termin blir ikke mer sikker av den, likevel når jeg er så uregelmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...