Gå til innhold

Jeg har født!!

Anbefalte innlegg

Da har jeg kommet hjem fra sykehuset med ei lita tulle! Hadde termin 26 mai, men fødte natt til 22. En av mange maimammaer som fødte før tida, med andre ord.

Fødselen gikk over all forventning så den skal jeg fortelle mer om, men nå må jeg få ammet!

Lykke til Lykkebabyen! Jeg har masse fødestøv ekstra til deg, så nå sender jeg det over til deg og babyen!!

Til dere som venter: KOS dere med magen. Det er usigelig deilig å ha prinsessa her, men jeg savner faktisk magen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137830758-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse, må innrømme at jeg blir ganske forundret over hvor fort man er tilbake fra sykehus MED en baby.. Tiden går så fort!!!!

Kos deg masse med vidunderet:) Så skal vi andre her tydeligvis sørge for at noen holder seg til termin ser det ut til.. hehehe..

Annonse

Gratulerer igjen I, jeg ble så glad da jeg fikk meldinga di om at tulla var kommet. Gratulerer med jente, forresten. Hvordan var det å endelig få bekreftet kjønn? Har lysten til å kjøpe klær rukket å melde seg igjen?

Takk, for fødestøv og lykkeønskinger, jeg trenger det sårt nå. Jeg bruker mye energi på å kose meg med magen og mine siste dager som høygravid, men det blir jammen vanskeligere og vanskeligere.

Kos deg masse med frøkna, så håper jeg det ikke blir så altfor lenge til vi kan introdusere de to små tullene... :)

Klem, klem

Gratulerer så masse! Da rakk vel mannen hjem akkurat i tide også :) godt var det også.

Her har vannet gått - og det blir igangsatt fødsel i morgen tidlig hvis det ikke skjer noe før (det var jeg som hadde termin 31.mai). Så da slipper visst jeg også å gå over termindato. Spent nå!

Lykke til alle som venter!

Klem

Annonse

Gratulerer! :))

Ønsker deg en herlig tid fremover! (alt bedre enn min første tid som var

uten søvn, såre brystvorter, brystbetennelse med innleggelse på sykehuset (......) Ta kontakt om du lurer på noe da, jeg føler meg litt "erfaren" på flere problemområder etterhvert! Men nå løsner det seg, gullet har blitt 5 uker og vi får både søvn og flotte dager! :))

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...