Gå til innhold

Jeg har født!=)

Anbefalte innlegg

Lille Marcus kom til verden på frigjøringsdagen, 8.mai. Fødselen her endte med keisersnitt, men alt er bra med oss!:)

Ønsker de av dere som er igjen på gruppa her, som ikke har født enda; MASSE LYKKE TIL!!!!!! Det er virkelig en fantastisk opplevelse å bli mamma!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137830194-jeg-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Klart det er lov å spørre!:)

Det var ikke planlagt keisersnitt. Det ble vurdert av jordmødre/leger på fødeavd. da jeg hadde 8 cm. åpning, og riene avtok pga epiduralen. De gav meg noe for å sette riene igang igjen, men da gikk pulsen til lillegutt ned (ikke kritisk, men nok til at de ville sjekke tilstanden hans og tok faktisk blodprøve fra hodet hans oppi der...mye rart som går an!). De mente i tillegg at hodet hans stod litt skjevt i bekkenet. Tror det var minst 20 forskjellige personer innom for å undersøke meg og kjenne hvordan hodet stod, før det til slutt ble vurdert keisersnitt... Og sånn ble det! Selve keisersnittet foregikk i rolige omgivelser, og det var riktig så god stemning inne på opr.salen. Kjente ingenting etter at jeg fikk spinalbedøvelse. Var bare helt LAM fra brystet og ned. Rar følelse:) Kjente at det var NOE som holdt på nedi der, men var ikke vondt eller ubehagelig. Så lå vi der da og ventet på skriket til lillegutt! Hadde en veldig positiv opplevelse med keisersnitt, selvom det var fryktelig vondt den første uka etterpå. Er vel sånn etter de fleste operasjoner... Bare det å snu seg i sengen, og sette seg opp på sengekanten! Au!!!:( Måtte ha hjelp til det meste på barsel avd...

Nå, 19 dager senere går det bedre og bedre for hver dag! Vi koser oss masse med den lille prinsen vår! Det var absolutt verdt det!!!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...