Gå til innhold

dere som går på herbalife eller lav karbodiett

Anbefalte innlegg

hva spiser dere av pålegg på maten??

jeg er ikke glad i kjøttpålegg :(

skal begynne å spise ryvita knekkebrød og da vet jeg ikke hva jeg skal ha på?? går smøreost?

vet jeg kan spise egg da :)

så jeg lurer på hva dere har til pålegg??

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

Jeg går på ketolyse, så jeg spiser ikke brød. Men de få gangene jeg spiser knekkebrød, eller polarbrød, så har jeg ost eller salami på.

Man kan jo fint spise oster og kjøttpålegg på ketolyse, hvertfall. Herbalife har jeg igrunn ikke vært så mye borti, annet at jeg vet at det inneholder mye karber, så og kombinere de er vel ikke så greit?

jeg skal ikke spise brød, pasta, ris, poteter for det er det mye karber i..

og jeg skal holde meg langt unna karber også :)

så jeg har begynt å spise ryvitaknekkebrød

ketolyse og herbalife er noe av det samme tror jeg...man skal ikke spise karber som feks brød, ris, pasta, poteter..

Hallo

Men noka dietten, den meiner eg er lav gi på.ja det stemmer at herbalife sin shake har masse karbo. Sikkert difor eg ikkje gjekk ned på den. Eg et knekkebrød,og det skal være forenelig med ein lavkarbo diett. Det er vel fiberpluss,og fiberrik som er anbefalt,minst karber i.

jeg vet ikke hvor mange karber jeg skal ha pr dag, men det kan jeg sjekke i morra når jeg skal på vacustep, for det er der jeg trene som jeg har kjøpt herbalife :)

i helga har jeg spist mye karber og til uka blir det en uke med mye mindre karber....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...