heha- ny spire i magen- Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er utrolig usikker på om jeg er gravid eller ikke, tenkte derfor at jeg kunne forklare situasjonen min her så kanskje noen har et svar til meg=) Etter min forrige mens, (som var ca i begynnelsen av april), startet jeg på p-pille brettet mitt som vanlig. (Går på microgynon.) Slurvet kanskje litt med å ta pillene slik at det ble en dag jeg tok 2 stk og en dag jeg ikke tok noen. Fikk småblødninger pga av dette. Men dette stoppet opp ca 2 uker før jeg skulle ha mens neste gang. Da jeg skulle ha mensen sist gang (ca 1Mai) fikk jeg ikke noe. Følte skikkelig at jeg skulle få, sprang på do hele tiden med tampongen i handa, men fikk ikke noe.. da jeg hadde ventet i over en uke på å få mensen begynte jeg på p-piller igjen. Det at jeg ikke har fått mensen har aldri hendt meg før, uansett hvor mye jeg har slurvet med p-pillene! Fikk en liten mistanke om jeg kunne være gravid da jeg ikke fikk noe, men pga at jeg ikke hadde tilgang på apotek da for å kjøpe test, begynte jeg bare på p-piller igjen. Tok to tester for to dager siden, på den ene syntes jeg at jeg så en strek (men dette kan jo være en skyggestrek) den andre viste negativ. Den siste testen brukte jeg morgenurin... Føler at jeg har fått større bryster og har mensmurringer hele tiden, men dette kan jo være andre årsaker så klart! Er på jobb i nordsjøen og har derfor ikke tilgang til å kjøpe clearblue-tester! Er det helt utelukket at jeg er gravid?
piamamma Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Det kan hende at du tok testen for tidlig at det er derfor den er neg.. Så det kan hende du er gravid.. Om det er lenge til du er på land og har muligheten til å kjøpe test, så burde du slutte å ta p pillene du er på nå.. Får du mensen så begynner du bare på et nytt brett.. Får du ikke mensen så er det nok fordi du er gravid..
heha- ny spire i magen- Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2008 hmm.. ja, kan jo prøve det! Er på land på onsdag neste uke, men kan jo prøve å slutte å se hva som skjer! Takk fo svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå