KristineMed2Sønner<3 Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Går det bra da? Om barnet ligger på eget hånkle og teppe + egen dyne? Mener å ha lest at det bare er for nyfødte denne regelen gjelder.. men mulig jeg er helt på jordet:-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hvorfor vil du sammsove når dere røyker? Jeg røykte selv gjennom begge svangerskap, så jeg er ingen fanatiker men kunne aldri falt meg inn å sammsove med barna mine når jeg tenker på den ånden og lukta generelt av meg, disse små har en utrolig god luktesans. Tror foresten ikke et barn på 8 mnd. har godt av det heller.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Fy fader for en dobbeltmoral du viser til, Anonym! Det kunne ikke falt deg inn å samsove med barna dine, men å røyke under svangerskapet derimot?? Æsj.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2008 #4 Skrevet 4. juni 2008 Jeg røyka litt under sv.skapet og etter jeg fødte. Har mer eller midre samsovet og ungen min er 7 mnd nå, og alt fint med h*n
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #5 Skrevet 19. juni 2008 Skjønner ikke helt spørsmålet ditt... "går det bra??" Vel, alle vet jo at det øker faren for krybbedød! Hvordan i all verden skal vi vite om det kommer til å gå bra med ditt barn eller ei. En haug kan si at det gikk bra med sitt barn, men tror du de som har mistet sitt barn i krybbedød sitter inne på DIB og skriver?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2008 #6 Skrevet 18. august 2008 Faren for krybbedød avtar når barnet fyller 2 år. Samsoving med foreldre som røyker øker sjansen for krybbedød. Barnet ditt har det absolutt best om du stumper røyken, greier du ikke det bør du la barnet sove i egen seng. Det er giftstoffene du/dere (den røykende) utånder (gjennom hele kroppen, ikke bare munnen) som er skadelige og som de mener kan påvirke pustesenteret i hjernen til babyen, som igjen kan påvirke så babyen slutter å puste. Den sjansen er man vel ikke intr. i å ta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå