Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 -Med bra resultat? Hadde første AIH 7.mai, endte negativt. Legen sa vi kunne prøve en gang til før ferien, samme opplegg med pergo og menopur, men med progesteron (vet ikke om det skrives sånn...). Det er en krem som man bruker etter inseminering, sant? Noen med erfaringer? Funker det? Legens sa at på forrige forsøk var slimhinnene mine litt i tynneste laget, så dette skulle vist hjelpe for at eget skulle kunne feste seg.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Hei Jeg har vært igjennom samme runden, men uten pergotime samtidig, ved AIH forsøket - prøvde en gang uten hell. Altså en runde med menopur. Gikk over til IVF forsøk, da med nesespray, suprecure - menopur-sprøyter og crinone gel etter uttak/innsetting. Venter nå vårt første barn :-) Nesesprayen nedregulerer egne hormoner Menopur øker eggprodusjonene og Crinone forbereder livmoren og skal være med på å gjøre så egget fester seg bedre. - alt skjer jo på kunstig vis, så dette er for å forbrede kroppen på å bli gravid. Vet ikke om jeg klarte å forklare deg dette så bra jeg - sikkert mange andre som kan forklare det bedre :-) jeg brukte crinone mens jeg lå på sykehuset, så man må ikke være oppe å gå etter at man har satt den, men det anbefales visst nok. Man sette en dose om morgen og en om kvelden. Normalt sett holder det med en dose om morgenen, men for å være på den sikre siden (fordi noen få trenger litt mer) så settes det to doser per dag Lykke til :-) gled deg
aagder Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Joda har brukt dette jeg, på alle 3 innsettingene; i august, januar og februar. Egg satt inn i februar var et gullegg, og jeg fortsatte med crinone gele 2 ganger om dagen ut uke 12. Nå er jeg over 15 uker på vei. Man blir fort lei av alt man trøkker i seg av gele, piller og diverse, men når bare det gjør nytten så får man bare tåle dette en periode. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå