Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Og noen som har noen kloke ord/ dikt man kan skrive også??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. mai 2008 Hjelpe meg da, skal skrive kort nå.. Skal snart reise!!
esmase Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Sånn standard er vel Tillykke med dagen og fremtiden.
mamma til 2 herlige gutter Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Velkommen over i de voksenes rekker (eller noe sånt, mener jeg ha hørt)
Twintipp og himmelblå Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Kan f.eks skrive: Til lykke med den store dagen. Måtte det bli en flott og innholdsrik dag. (Og litt lenger ned på kortet, kanskje noe:) ” Og veien delte seg i to. Jeg valgte den minst brukte og det gjorde hele forskjellen! “ Ha mot til å gå egne veier, og fyll de med latter og sang. Slik blir veien til og livsveien lang. De beste ønsker for den store dag xxxxxxxx
Wilma-mamma Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Våg å være ærlig, våg å være fri. Våg å føle det du gjør, si det du vil si. eller: Om tjue år vil du være mer skuffet over ting du ikke gjorde enn over dem du gjorde. Så kast loss. Seil ut fra den trygge havnen...Utforsk. Drøm. Oppdag.
Gerbera og avleggerne :-) Skrevet 24. mai 2008 #7 Skrevet 24. mai 2008 Hva med dette: "Tro ingen som sier at det gode livet kommer senere. Livet kommer ikke. Livet er. Hold om, og hold av og ha det litt bra hver eneste dag! Også denne dagen".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå