Gå til innhold

hvor lenge sover....

to ganske tette og helt ferdig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge sover dere små mellom måltidene?

1. han får MME

2. Han er litt over 4 uker, veide 3700 ved fødsel, gikk ned over 1/2 kg på sykehuset pga for lite mat.

3. gikk ikke opp igjen når vi kom hjem, fortsatte å gå ned, derfor mme..

4. måtte spise seg opp og jeg måtte vekke han etter 4 timer.

Hvor mye er det vanlig å sove i denne alderen? er så usikker, han kan sove 3 - 4 timer etter han har spist, er dette normalt på MME han er er frisk og fin gutt. litt bekymret også for natten, han får mat en gang men sovener som regel ikke før 23 - 24 tiden. Hen har en våkenperiode på kvelden... den variere.

Har skrevet inn før, fått lite respons, hjelp meg vær så snill, jeg blir gal av å tenke på det hele tiden, har spurt HS men får aldri klare svar det er så frustrerende.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres veldig normalt ut... Min gutt har hele tiden sovet mye på dagen, gjerne ett strekk på 4-5 timer tidlig på dagen, så kanskje ett par timer på ettermiddagen. Så gjerne våken hele kvelden og sovner ved 22-23 tiden. Han får bare mme (finn noe mm den første tiden. Tror det er ganske vanlig med en lang våken periode på kvelden. Min gutt er nå 12 uker, og er fortsatt våken på kveldene, men sovner ved 22 tiden, spiser ca to ganger om natten. Vet ikke akkurat om jeg svarte på det du lurte på, men tror ikke du trenger å bekymre deg så mye så lenge han virker fornøyd. Babyer styrer selv det med søvnen.

Skrevet

ikke bekymre deg du... min jente var også sånn... måtte spise seg opp pga hun gikk mye ned:( men nå får hun bare mme... og hun sover godt i 3-4timer... så ikke tenk på det.. mme er mye mer mettende også,,,, :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...