Gå til innhold

Mensmurringer og tyngdefornemmelse.

viny

Anbefalte innlegg

Heisann. endelig fikk vi positiv graviditetstest og idag er vi 4+4 ikke sånn kjempelangt men vi er så glade.Det som nå bekymrer meg er at jeg har litt mensmurringer og føler tyngdefornemmelse i underlivet. Det begynner å bli en stund siden og man glemmer så fort og er så redd for at det skal gå galt denne gangen også. Er det noen av dere som kan berolige meg litt ang dette. Har ingen blødninger men er kvalm periodevis. Klem fra viny

Fortsetter under...

Hei.

Jeg så ikke innlegget ditt her og skrev samme innhold som deg lenger opp. Jeg er i dag på 4+3. Har mensmurringer som kommer og går. I går kveld var det sikkelig vondt, tok en paracet og la på en varmeflaske med svak varme på livmora. Det hjalp. Er kun bittelittegrann kvalm for tiden, ellers ingen symtomer utenom mensmurringen.

Spirene våre graver seg nok sikkelig inn i livmora :-)

Hei! Jeg er 6 uker og har hatt mens smerter og stikkinger siden to dager før mens skulle komme. Dette er helt normalt i følge lege og jordmor og kommer av at livmoren vokser og flytter seg oppover og "trådene" som holder den fast strekker seg. Godt å få en forklaring synes jeg og klarer å glede meg over "smertene".Jeg brukte varmeflaske før, men legen min rynket på nesen og sa at det bare skulle være 37 grader, så jeg lar nå den ligge. Krysser fingrene for deg og meg :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...