Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Jeg flyttet fra sambo for mange mnd siden fordi han ble så fort sinna på meg og slang utrolig mye dritt.Vi har bestemt oss for å prøve igjen og at han skal slutte å røyke.Han har røyka i 13 år med noen småpauser innimellom. Han kan finne på å slenge dritt til meg blandt folk og blir for irritert.Han sier mye som han ikke mener.Han røyker mest på kveldene og på dagne når han ikke har fått på mornings så merker jeg at han har ganske så liten lunte både til meg og barnet vårt.Hvordan er deres menn?slenger de dritt osv?Tror dere at dette kommer av at han røyker?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Du skjønner vel selv at han har store problemer? En som oppfører seg slik som du beskriver (enten han røyker hasj eller ikke) trenger hjelp. Synes du at det er greit at han trenger kunstig stimuli for å kunne roe ned temperamentet sitt såpass at han ikke er irritabel og respektløs ovenfor deg og barnet deres? Du skjønner selv at denne mannen har problemer. At han røyker hasj i tillegg gjør i hvertfall ikke saken bedre, sansynligvis verre. Våkn opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå