Gå til innhold

Er det noen som har opplevd SA?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk blødninger på onsdag. Legen på UL sa at det var SA. Jeg fikk 3 vaginale tabletter som jeg måtte bruke hjem. Er det det man pleier å få når man har SA eller blir det gjort noe mer? Hvordan vet jeg at alt er normalt i livmoren for å bli gravid igjen?

Jeg er ganske redd og fortvilet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137828698-er-det-noen-som-har-opplevd-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg synes veldig synd på deg! Var gjennom dette i fjor sommer.

Jeg begynte å blø kraftig mens vi var et annet sted i landet. Fikk beskjed om å ta det med ro. Etter en uke kom jeg på sykehuset hjemme. Først var det hjertelyd på UL og de trodde det skulle gå bra, men neste gang var det ikke liv.. Jeg fikk velge om jeg ville blø ferdig, eller om jeg ville ha utskrapning. Valgte utskrapning for å få det overstått..

Etter det fikk jeg beskjed om å vente med samleie til jeg hadde hatt mens. Pga fare for infeksjon.

Legen sier vel ikke noe før hun er sikker?

Det var nok ikke meningen denne gangen, vet det er vanskelig, men du må se fremover og prøve igjen når kroppen er klar.

Neste gang går det sikkert bedre!!

Jeg har vært nervøs og ventetiden har vært lang, men ting føles annerledes den her gangen. Er nok en mening med det som skjer!

Annonse

Legen sa at det er bare blo i livmoren og det har skjedd over tid. Hun mente at det var noe feil med eget og det hadde skjedd helt fra begynnelsen, men blødningen kom senere. Men det kom ut en fostersek i natt og det betyr at hun tok feil om det. ..... Skal aldri stole mer på leger!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...