Gå til innhold

noe galt?

happy!!:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18,6 uker på vei. De siste ukene har jeg hatt ubehag i magen, nesten som mensen ubehag. Kjennes nesten som om livmora utvider seg. Har vært på ultralyd, og da var alt i orden.

Har hatt sopp, og brukte da vaginalapplikator, de første 4 dagene, før jeg ble klar over at det ikke skulle brukes. I dag var jeg og trente spinning, og etter det ble jeg klar over en bloddråpe i trusa.

Kan det være noe galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man bruker Canesten (eller andre midler for å bekjempe soppinfeksjoner) bør man føre pillen inn med fingrene. Det er for å være sikker på at man ikke lager unødvendige rifter der inne som kan føre til diverse infeksjoner og ubehag.

Det at du oppdaget en bloddråpe i trusa etter trening behøver ikke å være farlig i det hele tatt. Var det friskt blod?

Det er stor sannsynlighet for at det var et blodkar som bristet under treningen og at det er det som forårsaket blodet i trusa di.

Det er forresten helt normalt å ha ubehag i magen gjennom svangerskapet. Det kan være at du begynner å kjenne kynnere.. Men det er heller ikke noe unormalt å få sånn mensenfølelse gjennom hele svangerskapet. Jeg har igjen 30 dager til termin i dag og den følelsen av mensmurringer har kommet og gått fra dag 1 og frem til i dag.

Dersom du fortsatt er veldig bekymret for om noe er galt, vil jeg anbefale deg å kontakte lege/jordmor. Det er forresten helt normalt å få følelsen av at det er noe galt også...

Mest sannsynlig er alt i skjønneste orden =)

Skrevet

Var en dråpe friskt nesten litt vanna ut, blod.

Godt å høre at det er normalt med mensenlignende ubehag.

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...