Gå til innhold

Keisersnitt når jeg er kronisk smertepasient?

Anbefalte innlegg

Har vært kronisk smertepasient i 10 år nå og har innoperert elektrisk smertepumpe. Denne virker heldigvis supert på meg og har gjort det i 7 år, problemet er at visst jeg belaster foten (hvor nerveskaden er) for mye ligger jeg lett rett ut i flere uker avhengig av paralgin forte. En fødsel er jo en enorm påkjenning og når jeg kan få store problemer bare av å gå en litt for lang tur er jeg redd for at en fødsel skal resultere i at den første måneden etterpå skal være ødelagt av smerter. Men er dette en god nok grunn til å få innvilget KS? Er snakk om Haukeland dette og de er som kjent ikke veldig ivrige etter å innvilge keisersnitt.

Fortsetter under...

Er det når du belaster foten du får vondt, ville jeg tenke at en vanlig fødsel ikke vil belaste den spesielt? Men nå har ikke jeg født vaginalt.. det jeg kan si, er at jeg etter mitt KS hadde veldige smerter i lang tid etterpå, så hvis det går på smerter generelt så kan KS kanskje gjøre det verre? Men dersom det gjelder bare foten, vil jo ikke et KS og smertene etter DET gjøre FOTEN verre da :-)

Hør med en lege på sykehuset...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...