ivf-MaMaMø Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Har testet med billigtester i 2 dager nå, og de har vært negative. Men eg fryktet sånn for utdrikningslag i dag at eg måtte ta en clearblue digital. Og der poppet det opp GRAVID. Eg tok til og med testen feil. Eg holdt den ned i prøveglasset i 5 sec, men en skulle visst holde den i 20 sec når en tok den i glass. Det var når en tisset direkte på den en skulle holde i 5 sec. Og det var ingen morgenurin heller. La meg veldig seint, og måtte på do etter 4 timer, så urinen var ganske lys.. Satte inn 2 fryseegg 13 mai.. Dette blir vel 11 dagen da?? Kanskje det er 2 siden det viser tidlig, hihi Må rett på apoteket å kjøpe en ny digital når gubben våkner. Tar blodprøve på mandag, som er den egentlige testdagen min. Fyller 25 år neste lørdag, så dette var virkelig den beste bursdagsgaven eg kunne fått, EVER. Håper spirer holder seg der inne i 9 mnd til :-) Håper eg kan stole på testen, det står jo at den er over 99 prosent sikker og like sikker som hos legen. Åhh, hildremegdu, denne følelsen har eg aldri hatt før :-)
Nøtt Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Ååh, så gøy!! Gratulerer! Det er så gøy når det klaffer for dem som har satt inn fryseegg også. Øker håpet her hos meg også!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye:D dette er kjempe gode nyheter. Kos dg masse med spiren(spirene;)
74skytte Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye! Kjempeflott! Kos deg masse i tiden fremover.
Smurfeline81 Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 ååå, gratulerer så mye!! Har vært litt innom her for å se hvordan det går med deg, så ble utrolig glad nå!! Kan stole på cb-testen! Jeg testet med cb på dag 12, og den var veldig positiv. Jeg hadde satt inn to egg, og jeg er gravid med tvillinger. Så det er en stor mulighet for at du kan ha to spirer i magen:D Hausken står på om dagen skjønner jeg:D Ønsker deg masse LYKKE TIL Strilen:o)) Kos deg med denne gode følelsen!! -stor klem-
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer såå masse Strilen, det var jammen gledelig;)
ivf-MaMaMø Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 24. mai 2008 Åhh, Tusen takk jenter, så søte dere er :-) Det er virkelig en drøm som har gått i oppfyllelse. Helt uvirkelig å se en positiv test. Gratulerer så masse til deg Smurfeline81 Fikk med meg i et gammelt innlegg at det hadde gått veien for dere. Det fortjente dere virkelig. Skal innom et apotek nå snart og kjøpe en digital til, litt godt å ha 2 tester å stole på. Igjen tusen takk for gratulasjoner, det varmer :-) Måtte dere alle få oppleve å få positive tester fremover.
finetine Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Gratulerer så mye:o)!! Det bare renner inn med positive tester om dagen, veldig moro det gir jo håp og tro for oss alle. Kos deg masse i utdrikningslag ikveld, skal du røpe den store hemmeligheten eller holder du det for deg selv:o)??
Attekattenoa Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Fantastisk!!!! Gratulerer så mye=) Kos deg og ta godt vare på deg selv!! Vi går en herlig tid i møte=)
ivf-MaMaMø Skrevet 24. mai 2008 Forfatter #15 Skrevet 24. mai 2008 Heisann Finetine. Var ikkje utdrikningslag denne helgen likevel, det er neste helg.. Siste mulighet de har til å ta det, så de sa det i dag at det blir neste helg. Har fortalt det til forloveren min at eg e gravid, og skal allierere meg med 2 andre gode venninner og. Skal ikkje fortelle det til alle, så vi må fylle på noe lignende vin på vinflasker og late som eg drikker :-) Håper det går fint. Tusen takk dere andre for gratulasjoner, tror ikkje det har gått opp for meg enda.hehe. Men har lagt merke til flere og flere symptomer på at eg e gravid etter den positive testen, hihi.
aagder Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 Gratulerer!! Stikker bare innom siden her for å se om det er noe spesielt som skjer, og da er det jo så deilig at det er så mange positive tester for tiden :-) Herlig!! Er selv gravid etter innsetting av fryseegg i februar. Koser meg med en voksende mage! Nyt tiden du også, håper formen din blir bra i ukene fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå