Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er gravid... 7 uker. Var ikke helt planlagt, men etter sjokket har jeg blitt veldig glad og gledet meg til dette. Har ikke bodd sammen med typen min, men det har ligget i kortene at han snart skulle flytte inn. Han bor et par timer unna meg. Jeg har ikke sett han på 3 uker, så skulle fortelle han det til søndag når han kom. I går over tlf fortalte han over tlf at han har gått tilbake til sin ekskone gjennom 16 år som han har 3 barn med.Han ville ikke ha flere barn, og gjorde vel det han kunne for å få meg til å ta abort... Jeg er alene med en datter på 8 etter et ekteskap som gikk skeis når hun var baby. vært veldig klar på at jeg ikke skal være alene med et barn til...Det har vært tøft. Samtidig sleit jeg i 4 år for å bli gravid med henne, så har kjent godt på følelses/ redselen for ikke å kunne få barn. Legen har også vært klar på at jeg antagelig ikke kunne få barn på egenhånd, men ønsker meg jo sårt flere barn... Jeg er 31 år...og tydeligvis singel... har store krav til en evt mann (etter et år halvannet med kjærlighetssorg over han her), så sannsynligheten for at jeg rekker å treffe en, bli glad i og motsatt som også ønsker seg flere barn, og faktisk FÅ barn før midten av 30-årene er LITEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hvis du klarer å være alenemor en gang til, så gå for det! Det er sikkert flott for din 8 år gamle datter å få en søster eller bror. 8-åringen kan også avlaste deg med småting, som å passe babyen mens du er i dusjen, mens du lager mat osv. Lykke til!
Mammantiltigerogentil Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Vi vet jo ingenting om familien din, om de er der for deg nå - med datteren din? Om du har et godt nettverk av venner som kan hjelpe deg med å få enkelte ting til å gå rundt med to barn? Det er iallefall sant som Anonym 22.02 sier, at det må jo være flott for datteren din å få en søster eller bror. Det er jo sant at det kanskje er en enestående sjanse for henne å få søsken Hun vil jo også være gammel nok til å kunne hjelpe deg og tilogmed avlaste litt med den nye Jeg ville fokusert på den styrken du vet du har, gleden over at du faktisk skal ha barn igjen, og støtten fra de du vet du kan stole på; familie og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå