Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Er gravid... 7 uker. Var ikke helt planlagt, men etter sjokket har jeg blitt veldig glad og gledet meg til dette. Har ikke bodd sammen med typen min, men det har ligget i kortene at han snart skulle flytte inn. Han bor et par timer unna meg. Jeg har ikke sett han på 3 uker, så skulle fortelle han det til søndag når han kom. I går over tlf fortalte han over tlf at han har gått tilbake til sin ekskone gjennom 16 år som han har 3 barn med.Han ville ikke ha flere barn, og gjorde vel det han kunne for å få meg til å ta abort... Jeg er alene med en datter på 8 etter et ekteskap som gikk skeis når hun var baby. vært veldig klar på at jeg ikke skal være alene med et barn til...Det har vært tøft. Samtidig sleit jeg i 4 år for å bli gravid med henne, så har kjent godt på følelses/ redselen for ikke å kunne få barn. Legen har også vært klar på at jeg antagelig ikke kunne få barn på egenhånd, men ønsker meg jo sårt flere barn... Jeg er 31 år...og tydeligvis singel... har store krav til en evt mann (etter et år halvannet med kjærlighetssorg over han her), så sannsynligheten for at jeg rekker å treffe en, bli glad i og motsatt som også ønsker seg flere barn, og faktisk FÅ barn før midten av 30-årene er LITEN!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Trist å høre at kjæresten din har gått fra deg! -På en veldig ufin måte i tillegg. Du har vel svare selv her? Du sier: - du ønsker sårt et barn til.... - Sjansen for å bli gravid er vanskelig (spes. siden du nå er singel) - Du er over 30.... -Ja det blir sikkert kjempe tøft å få et barn alene, og være alene mamma til to, men når baby'n i magen er over bleiestadie er det sikkert ikke noe mer slitsomt å ha 2 enn 1. -Da er jo også elste jenta di blir stor pie! -Ignorer hva barnefar mener. Han har vært med på å ha hatt usikker sex, da må han også kunne ta konsekvensene av det! Det er DU og du alene som må bestemme om du ønsker et barn til (for sjansen er kanskje ganske liten for at du får et senere...)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Takk for svar! Var veldig i villrede... Nå har jeg vært på ultralyd og sett det lille hjertet slå! Klarer ikke å drepe dette barnet!!! Gleder meg til å bli mamma igjen, så får jeg håpe typen kommer krypende, men om ikke, må det bare gå dette her.
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Klart dette går! Gratulerer så masse;) og jeg tenker nok at datteren din på 8 kommer til å bli kjempeglad for et lite søsken. Er en super aldersforskjell, og dette kommer til å glede begge masse og ikke minst være til massemasse hjelp for deg! Dere kommer til å bli en fin liten familie. Og om mannen dukker opp gjør han det, det finnes mange bra menn der ute vettu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå