Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det var som jeg tenkte, negativt. Har bare lyst å ligge under dyna i mørke og stenge hele verden ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dag 11 veldig tidlig? Fastlegen min mente det var ALT for tidlig og at ikke noe ville vises så tidlig. Håper det gjelder deg.

Skrevet

Hei.

Jeg testet meg første gang på dag tolv og den var negativ, og regnet med at det var det. To dager etter var testen positiv!!! Ikke en kraftig strek, men strek er strek...

Natten før ikm, hadde jeg masse menssmerter, men det viste seg å være noe helt annet. ;-)

Det er fremdeles sjans for positiv test. Drøy noen dager til er mitt beste råd.

Lykke til!

Skrevet

Hei liesje.

Er du på dag 11?

Det er jo veldig tidlig da.

Jeg testet negativ på dag 13, og positiv på dag 14, så det er fortsatt masse håp.

Prøv å gjøre noe koselig idag, og tenk at du ha 3 dager til på deg for å få frem et lykke-egg.

Lykke til, håper det er din tur nå!!

Skrevet

Det er ennå tidlig Liesje, så løpet er ikke kjørt ennå. Krysser fingrene for at du får et positivt svar om noen dager.

Skrevet

Litt tidlig med dag 11, venninnen min fikk ikke positivt før dag 15 med tvillinger! Sender deg mange gode tanker og lykke ønsker!

Skrevet

takk for all oppmuntring, jeg skal prøve å holde motet oppe noen dagertil. Er hos foreldrene mine og rydder et helt hus til visning så har heldigvis annet å bry hjernen med.

Skrevet

bra du holder deg opptatt med noe annet, så tenker du på det av og til ikke HELE tiden. vet hvordan det er å bli skuffet med neg test. krysser fingrene for deg. jeg må selv ned på tur 3 på mandag. fikk vite at jeg har en tett eggleder igår :( men har eggl på den rette siden den her mnd, heldigvis!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...